خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات از برگزاری 50 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان قاینات خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۸۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ «بسیجیان» این شهرستان در 5 آذر به مناسبت سالروز بسیج مستضعفین گفت: در بزرگداشت هفته بسیج 50 عنوان برنامه در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که هفته بسیج بهانه ای برای شناسایی ویژگی های بسیجیان که امام ورهبری بارها به لزوم حضور بسیجیان در عرصه های مختلف وروحیه بسیجی تاکید داشته اند است گفت: کارنامه بسیج از ابتدا تاکنون موید این مطلب است که روحیه بسیجی در عرصه های مختلف به کمک ومدد انقلاب آمده است و روز به روز شاهد پیشرفت نظام وانقلاب در سطح جهانی هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه با بیان این که ملموس ترین و درخشنده ترین کارنامه بسیج در دفاع مقدس خود را نشان داده است گفت: نیروهای متعهد و پای کار در بسیج  در همه عرصه ها از اول انقلاب تا کنون وجود داشته و همین یک نمونه در دوران انقلاب نشان می دهد که روحیه بسیجی امروز به کمک مردم  آمده است.

ی به نقش مهم و حیاتی فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره و اظهار کرد: ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی در ميان اقشار مختلف جامعه لازم و ضروری است و همه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان باید در جهت گسترش تفکر بسیجی با تعامل هرچه بهتر تلاش کنند.

 هزاری در ادامه ضمن تاکید بر برگزاری با شکوه برنامه های هفته بسیج، بیان داشت: مسئولان ادارات و دستگاه های اجرائی علاوه بر برنامه ریزی مناسب در جهت هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته بسیج در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان حضوری پررنگ در برنامه‌های اجرایی این هفته داشته باشند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، نصب بنر و پلاکارد، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا ، ایثارگران، جانبازان و امام جمعه، اعزام سخنران در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاح طرح های بسیج سازندگی، نواختن زنگ بسیج مدرسه عشق در مدارس، اعزام مسئولان ادارات برای میز خدمت به مناطق محروم وحاشیه نشین شهرها،همایش پیشکسوتان بسیجی، همایش حلقه های صالحین با عنوان میقات الصالحین،یادبود شهدا با عنوان آبروی محله،اجرای طرح شهید رهنمون با هدف ارتقاء سلامت در مناطق محروم و .. را از اهم برنامه های هفته بسیج  در شهرستان قاینات عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها