خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در یازدهمین همایش سراسری روحانیون ارتش که صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، با اشاره به اهمیت تبلیغ برای نسل جوان گفت: روحانیون عزیز پیشگامان عرصه تبلیغ و هدایتگر جوانان هستند که باید قدر این نعمت را بدانند.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۵۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه امروز باید قدردان حضور در مجموعه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باشیم، افزود: امروز اگر 50 جوان در مسجدی در کنار یک روحانی مشغول به فعالیت فرهنگی و مذهبی باشند آن روحانی فرد موفق در عرصه تبلیغ دین تلقی می شود. در حالیکه امروز در برخی از پادگان های ما بیش از هزار سرباز و یا افسر حضور دارند و این به‌ معنای یک فرصت ارزشمند برای تبلیغ دین، مکتب الهی و انتقال ارزشهای اخلاقی به نسل جوان است.
وی ادامه داد: در مراسم شرفیابی محضر مقام معظم رهبری ایشان فرمودند: کدام سازمان را در کشور سراغ دارید که سالانه این همه جوان در آن وارد و از آن خارج شوند. همچنین ایشان توصیه داشتند که باید در قبال این فرصت تلاش ده برابری و مضاعف انجام دهید.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه امروز روحانیون در بسیاری از عرصه ها بویژه حوزه فرهنگی پیشگام و پیشقدم هستند تصریح کرد: ما باید با تلاش مضاعف و کار مستمر در راستای اجرای فرامین، رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب و دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
امام جمعه تبریز گفت: رفتار و اعمال یک روحانی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش باید به گونه ای باشد که دیگر افراد با دیدن او به یاد خدا بیفتند که اگر اینگونه بودیم یعنی وظیفه خود را به خوبی انجام داده ایم.

ارسال نظرات