توکلی دانش آموز نخبه قرآنی در گفتگو با بسیج:

جامعه قرآنی در کل دنیا باید از ملت مظلوم یمن حمایت کند

یک دانش آموز فعال قرآنی گفت: جامعه قرآنی در کل دنیا باید علیه جنایت های رژیم کودک کش عربستان به پا خیزد و به دنبال فراهم کردن بستر کمک های انسانی به این کشور مظلوم باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۵۶
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ خانم مریم توکلی دانش آموز نخبه قرآنی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: انس با قرآن کریم در بین قشر جوان ما کمرنگ شده است،پرداختن به قرآن و مفاهیم قرآنی صرفا در ماه مبارک رمضان و آن هم بدون تدبر در قرآن انجام می شود،با گذشت 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی باید فرهنگ قرآنی در بین جامعه رشد بالایی پیدا می کرد ولی متأسفانه پرداختن به یک سری همایش ها و مراسمات که محتوای خاصی را دنبال نمی کنند باعث شده است که هنوز قرآن به شکل مستحکم وارد خانواده ها نشده است.

وی افزود: البته کم کاری جامعه قرآنی و مسئولین متولی قرآن در جامعه هم از عوامل کمرنگ شدن فرهنگ قرآنی در جامعه به حساب می آیند.

این نخبه قرآنی ادامه داد: الحمدلله قشر جوان قرآنی ما در کشور برای پرداختن به قرآن صادقانه در وسط میدان هستند،ولی می طلبد که مسئولین متولی حمایت های مادی و معنوی را از این جوانان دلسوز داشته باشند و از فعالیت هایی که جامعه را رنگ و بوی قرآن پر می کند حمایت کنند.

توکلی بیان داشت: امروزه مکان های فعالیت جامعه قرآنی اکثرا موسسات قرآنی فعال در این بخش هستند که متأسفانه شاهد هستیم برخی از آنها با مشکلاتی از قبیل نبود بودجه آموزشی،نبود مکان و... مواجه شده اند

این فعال قرآنی تأکید کرد: اساتید قرآنی باید وقت ویژه ای برای جوانان و نوجوانان علاقمند به قرآن داشته باشند و تربیت آنها را به عنوان یک تکلیف شرعی بدانند.

وی با اشاره به جنایت‌های آل سعود در یمن به کمک آمریکا، رژیم صهیونیستی گفت: جامعه اسلام و قرآنی دنیا باید از ملت های مظلوم از جمله یمن حمایت کنند، هر نوع جنایت و تجاوزی که می خواهند علیه یمن انجام می دهند این همه ظلم در تاریخ تاکنون تکرار نشده است.

توکلی در پایان خاطر نشان کرد: جامعه قرآنی در کل دنیا باید علیه جنایت های رژیم کودک کش عربستان به پا خیزد و به دنبال فراهم کردن بستر کمک های انسانی به این کشور مظلوم باشد.

ارسال نظرات