خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خبر داد:
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه با اشاره به برگزاری بیش از ۱۶۰۰ برنامه در هفته بسیج در این استان گفت: شعار امسال این هفته «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» است که بیشتر برنامه های این هفته نیز حول این محور است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۵۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابوالقاسم چمن پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته بسیج با اشاره به اهمیت و قدردانی از وجود نعمت بسیج اظهار کرد: با تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت اسلامی در مقابل توسعه طلبی های استکبار شکل گرفت و در سایه ولایت امام خمینی و امام خامنه ای، این جبهه به پیروزی های بزرگی دست یافت.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت اسلامی برابر استکبار جهانی شکل‌گرفته و امروز بنا بر اقرار وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی، حماس، حزب‌الله دوم است و این بزرگ‌ترین پیروزی برای جبهه مقاومت اسلامی است.

چمن در ادامه با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف کارآمدی خود را ثابت کرده است گفت: بسیج آماده است تا بی منت و به شکل مستمر در حوزه های تخصصی به دستگاه های اجرایی برای رفع محرومیت و برطرف شدن مشکلات مردم و جامعه کمک کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه ، در تشریح برنامه های اجرایی در هفته بسیج امسال اظهار کرد: روز 29 آبان ماه جاری به نام روز بسیج، فرهنگ و مسجد محوری نامگذاری شده است که در این روز 185 برنامه اجرایی خواهند شد.

وی افزود: در این روز میز خدمت در سطح مساجد استان با هدف دعوت از مدیران اجرایی استان به منظور پاسخگویی به مطالبات و انتظارات مردمی برگزار می شوند.

سرهنگ چمن در ادامه عنوان کرد: روز 30 آبان به نام روز بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی و سازندگی نامگذاری شده که در این روز 174 برنامه اجرایی خواهد شد.

وی گفت: در این روز نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به منظور عرضه محصولات برگزار می شود همچنین 72 پروژه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی با صرف اعتبار چهار میلیارد تومان به بهره برداری خواهند رسید.

وی با یادآوری این مطلب که در سال جاری آغاز 85 پروژه محرومیت زدایی در سطح چهار دهستان محروم راستقان، گیفان، شیرین سو و حصارچه کلید خورد، اعلام کرد: در روز 30 آبان تعداد 45 پروژه با صرف اعتبار پنج میلیارد تومان در این چهار دهستان به بهره برداری خواهند رسید.

سرهنگ چمن در ادامه عنوان کرد: در روز 30 آبان اعطای 226 فقره تسهیلات با کارمزد 10 درصد از سوی بانک های انصار، توسعه تعاون و مهر اقتصاد به متقاضیان اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی خواهیم داشت.

وی افزود: در روز 30 آبان ماه 500 گروه جهادی نیز برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم اعزام خواهند شد.

چمن در بخشی دیگر از سخن خود اظهار کرد: در روز یکم آذر ماه که روز بسیج، اقتدار دفاعی و امنیتی نامیده شده است، 243 برنامه اجرا خواهد شد.

جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: در این روز یک رزمایش در شهر فاروج نیز برگزار می شود.

وی در ادامه به روز دوم آبان ماه که روز بسیج، علم و فناوری نامگذاری شده است، اشاره کرد و افزود: در این روز 185 برنامه از جمله رونمایی از سه طرح تجاری سازی شده نخبگان بسیج در استان برگزار خواهند شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در این روز گلزار شهدای استان نیز عطر افشانی خواهند شد.

سرهنگ چمن در ادامه بیان کرد: روز سوم آذر ماه که روز بسیج، جهاد کبیر و استکبار ستیزی نامگذاری شده است، در این روز 244 برنامه از جمله اجرای طرح کرامت با هدف خدمت رسانی به محلات محروم و مستضعف در سطح هفت محله آسیب دیده اجتماعی استان انجام خواهند شد.

وی همچنین افزود: در این روز دو هزار بسته غذایی اهدایی از سوی آستان قدس رضوی از طریق پایگاه های مقاومت بسیج محلات میان خانواده های مستضعف توزیع خواهند شد.

وی همچنین عنوان کرد: روز چهار آذر ماه نیز روز بسیج، جهاد روشنگری و تبیین نامگذاری شده است که در این روز 156 برنامه از جمله سخنرانی درباره استکبارستیزی و تبیین مظلومیت مردم یمن برگزار می شود.

جانشین فرماندهی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی روز پنجم آذر ماه را نیز روز بسیج و 40 سال افتخار نامید و گفت: در این روز، همایش حماسه حضور با شرکت مردم و بسیجیان استان در سطح شهرستان های خراسان شمالی برگزار خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها