بهروز خدارحمی، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات:

سهامداران بانک صادرات نگران نوسان های سهم نباشند

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در پاسخ سوال خبرنگار بورس24 که آیا متغیر بنیادی خاصی برای این فشار فروش در گروه بانکی وجود دارد ؟
کد خبر: ۹۰۷۹۳۴۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ، بهروز خدا رحمی، مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات در پاسخ سوال خبرنگار بورس24 که آیا متغیر بنیادی خاصی برای این فشار فروش در گروه بانکی وجود دارد ؟ گفت: جو عمومی بازار در روز گذشته منفی بود و عملا هیچ منطقی برای این موضوع نیست که صف نشینان در مثبت پنج گروه بانکی ، روز گذشته چرا صف نشین منفی 5 گروه بانکی بودند.

 برای بانک صادرات ایران در چند ماه اخیر تمام متغیر ها مثبت بود و شاهد اخبار مثبتی از بانک بودیم، از جمله کاهش روند زیان دهی و توقف افزایش زیان انباشته بانک ، حتی در برخی ماه ها بانک صادرات ایران سود داشت، همچنین اخبار افزایش سرمایه، فرصت های تهاتری موفقیت ها برای وصول مطالبات و کنترل بهای تمام شده پول ؛ همگی اخباری است که ناشی از عملکرد مثبت بانک بوده است. از طرفی ما به عنوان بازارگردان سهام همواره اقدامی صورت دادیم که سهام نقد شونده باقی بماند اما این تغییرات به دلیل جو بازار به چشم نیامد و در چنین بازاری تر وخشک با هم می سوزند.

چند اتفاق فارغ از جو منفی دیروز بازار وجود دارد اول این که اخباری پیرامون این که تعدادی از بانک ها برنامه افزایش سرمایه دارند منتشر شد اما ابهاماتی در این خصوص که چرا افزایش سرمایه ها به نتیجه نرسید و برخورد نهاد های ناظر از جمله بورس و بانک مرکزی بر نگرانی ها تا حدی افزود.

بانک صادرات ایران در طول مسیر رو به رشد خود امکان دارد با نوساناتی مواجه شود اما سهامداران بدانند که سهم بازارگردان دارد و در هر شرایط نقدشونده است و همه متغیرهای بنیادی آن مثبت هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار