روزشمار پرداخت تسهیلات طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری توسط بانک کشاورزی در صفحه نخست وب سایت این بانک قرار گرفت.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۴۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، اگرچه حمایت از تولید ملی و توسعه پایدار در بخش کشاورزی همواره در دستور کار این بانک قرار داشته ولیکن با آغاز طرح ملی توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری ، پرداخت این تسهیلات بیش از پیش در اولویت برنامه های اعتباری بانک کشاورزی قرار گرفت به طوری که عملکرد این بانک در صدر جدول پرداخت های سیستم بانکی و در جایگاه نخست قرار دارد.

این گزارش می افزاید، با توجه به اهمیت این موضوع ، آمار روزانه عملکرد بانک کشاورزی در طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری به دستور روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک در صفحه نخست وب سایت بانک کشاورزی قرار گرفت تا به صورت روزانه گزارشی از مبلغ و تعداد تسهیلات پرداختی ،طرح های مصوب و همچنین میزان اشتغالزایی آن ها را در اختیار علاقمندان بگذارد.

شایان ذکر است بانک کشاورزی تا کنون از مجموع 30 هزار میلیارد ریال اعتبار ابلاغی مرحله نخست این طرح، بیش از 18400 طرح به مبلغ 33044 میلیارد ریال را پس از بررسی های کارشناسی، مورد تصویب قرار داده و بالغ بر 17هزار فقره تسهیلات جمعا به مبلغ 25365 میلیارد ریال به تولیدکنندگان و فعالان بخش کشاورزی و صنایع وابسته پرداخت کرده است که به این ترتیب، زمینه ایجاد اشتغال را برای بیش از 55 هزار نفر فراهم آورده است.

برای مشاهده آمار روزانه عملکرد بانک کشاورزی در این طرح می توانید به وب سایت این بانک به نشانی www.bki.ir مراجعه فرمایید.

ارسال نظرات