جانشین فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

راه برون رفت از مشکلات بازگشت به فرهنگ بسیجی است

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات از جامعه بازگشت به روحیه و فرهنگ بسیجی است و همین فرهنگ بسیج بود که انقلاب را 40 ساله کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۳۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ علیرضا حیدرنیا در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، بیان کرد: سالگرد بسیج مستضعفین هرساله بنابر خاطره‌های دلاورمردی ها و رشادت های بهترین فرزندان این آب و خاک برگزار می شود برای آنان که در هشت سال دفاع مقدس جان، مال و زندگیشان را برای دفاع از کیان و حفظ انقلاب اسلامی و اعتلای  نام بزرگ ایران اسلامی فدا کردند.

حیدرنیا خاطر نشان کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس زیباترین تابلوی ایثار و مجاهدت بهترین فرزندان این مرز و بوم است، خاطره جوانمردان پاکدامن و غیور، شیران روز و زاهدان شب است، یادگار انسانهای بزرگ و کم ادعایی که کمر به دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی  بستند.

جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران یاد آور شد:  آن زمان که امام راحل فرمان الهی و مدبرانه تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند شاید کمتر کسی فکر می‌کرد این بخش به یک شجره طیبه تبدیل شود و باید پر توان بسیاری از مشکلات جامعه اسلامی را حل و فصل کند.

وی افزود: امام خمینی رحمة الله علیه می فرمایند : بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی دارند چون بسیج لشکر مخلص خداست و می افزایند: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم بنابراین وقتی امام بزرگوار ما افتخارش را بسیجی بودن خود می‌داند قطعاً و یقیناً ما وظیفه خطیر و سنگینی در قبال مسئولیتی که پیش روی ماست داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار