خبرگزاری بسیج: به همت سربازان گمنام ولایت سپاه 15 خرداد و در آستانه هفته بسیج فردی که با تبلیغ علیه نظام، در صدد تشویش اذهان عمومی بود با هماهنگی مقام قضایی در قرچک دستگیر و روانه زندان شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۲۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

به گزارش روابط عمومی سپاه 15 خرداد؛ عصر امروز پسر جوانی که در فضای مجازی فعالیت غیر قانونی، غیر شرعی و تبلیغ علیه دین را داشت دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد. بر اساس این گزارش، در آستانه هفته بسیج و به همت سربازان گمنام ولایت سپاه 15 خرداد، این فرد که با تبلیغ علیه نظام، در صدد تشویش اذهان عمومی بود با هماهنگی مقام قضایی در قرچک بعد از دستگیری روانه زندان شد.

  متهم با فعالیت گسترده در صفحات شبکه های اجتماعی با توهین علیه مقامات بلند پایه نظام، مردم را تشویق به اعتصاب و تجمعات غیرقانونی می کرد و آنها را به تبلیغ علیه نظام فرا می خواند.

روابط عمومی سپاه قرچک در پایان خواستار توجه بیشتر مردم به خصوص جوانان در برابر تبلیغ و تطمیع  رسانه های بیگانه شد و اعلام کرد: افراد فریب خورده نظام سلطه و کسانی که در جهت تشویش اذهان عمومی مبادرت به تبلیغ علیه مقدسات اسلامی می‌نمایند، مطمئن باشند در رصد کامل سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند و قطعاً با آنان برخورد قاطع خواهد شد.#

 

ارسال نظرات