فرمانده سپاه ناحیه خاتم عنوان کرد:

با روحیه بسیجی مدافع مردم مظلوم در سراسر جهان باشیم / اولین درس بسیج استقامت و پایداری است

فرمانده سپاه ناحیه خاتم استقامت و پایداری را اولین درس بسیج عنوان کرد و خواستار دفاع از حق مظلومان در سراسر جهان شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۸۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، در آستانه هفته بسیج جلسه شورای اداری شهرستان خاتم با موضوع هفته بسیج در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هفته بسیج و هفته وحدت را تبریک گفت و از حضور مسئولین ادارات هرات و مروست تقدیر کرد.
سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در ادامه با اشاره به فلسفه وجودی بسیج به سالروز تشکیل این نهاد مقدس به فرمان حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:: جایگاه امروز ایران اسلامی در آستانه چهل سالگی این انقلاب به پشتوانه تفکر، روحیه و معرفت بسیجی بوده است که مسئولین در دوره‌های مختلف داشته اند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان در عرصه‌های مختلف جهت وارد آوردن فشار بر ایران اسلامی به جنایات صورت گرفته در یمن اشاره کرد و گفت:: امروز تفکر بسیج به تمام دنیا صادر شده است و این تفکر باید مدافع مردم مظلوم در سراسر دنیا باشد.
حسین آزادی نژاد در ادامه اولین درس بسیج را استقامت و پایداری عنوان کرد و خاطر نشان کرد با استواری و ایستادگی اعتلای اسلام را در سراسر جهان رغم خواهیم زد.
اعلام برنامه‌های هفته بسیج و دعوت از مسئولین ادارات جهت حضور پر شور در این برنام ههای از دیگر مباحثی بود که فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جلسه شورای اداری شهرستان مطرح کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار