برگزاری دومین جشنواره قلم در استان

دومین جشنواره قلم در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۷۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
مدیرکل آموزش و پرورش در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت:این جشنواره با محوریت حمایت از کالای ایرانی و با رویکرد کارآفرینی برگزار برگزاری دومین جشنواره قلم در استانمی‌شود.
زارع پور افزود: مخاطب این جشنواره دانش‌آموزان، فرهنگیان و خبرنگاران هستند که می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ارسال کنند.
وی اضافه کرد: خاطره‌نگاری افرادی که در مراکز آموزش از راه دور کار می‌کنند از دیگر بخش‌های این جشنواره است و در پایان به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود.
زارع‌پور با اشاره به اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی گفت: از هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموزی که امسال باید به اردو‌های راهیان نور اعزام شوند تاکنون حدود سه هزار نفر آن اعزام شده‌اند.
استاندار هم در این نشست با بیان اینکه نظام ما شرایطی را پیش آورده که مردم به راحتی مشکلات و نقطه نظرات خود را مطرح می‌کنند گفت: در پرسش مهر رئیس‌جمهور نوعی طرح مسأله اولویت ملی بوده و این طرح فرایند سمبلیکی برای مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است.
علی‌محمد احمدی مشارکت بالای ۳۰ هزار نفری دانش‌آموزان استان در این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تجربیات آموزشی ثابت کرده که باید ذهن را از سوال عبور داد و به سمت مسأله برد و اگر نظام آموزشی ما توانست به این سمت پیش برود موفق می‌شود.
ارسال نظرات