سردار حسینی ، گفت: هفته بسیج امسال با شعار " بسیج ، مظهر ایستادگی ، پیشرفت و خدمت " نامگذاری شده است و در 659 برنامه و 51 سرفصل پیش بینی شده است که ما باید با کمک هم به نحو احسن این برنامه ها رو انجام دهیم
کد خبر: ۹۰۷۹۲۵۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسینی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در نشست خبری با اصحاب رسانه ، عنوان کرد: هفته بسیج امسال با شعار " بسیج ، مظهر ایستادگی ، پیشرفت  و خدمت " نامگذاری شده است و در 659 برنامه و 51 سرفصل پیش بینی شده است که ما باید با کمک هم به نحو احسن این برنامه ها رو انجام دهیم.

وی گفت: سیاست محوری و برنامه محوری هفته بسیج ، از اهمیت خاصی برخوردار است  و ما باید تصویر امید بخش ، وحدت آفرین و خدمت رسانی شجره طیبه بسیج در طول 40 انقلاب اسلامی به نمایش بگذاریم .

سردار حسینی افزود: معرفی نقش بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی با توجه به کارنامه درخشان در سخترین شرایط در میدان های سخت و عرصه های دفاعی ، امنیتی ، خدمات رسانی  فرهنگی و ... از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: نقش  کار آمد بسیج در تربیت جوانان مومن انقلابی به عنوان بزرگترین مولفه های انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف و تدوین راهکار برای عبور از مشکلات کنونی به خوبی نمایان است.

وی افزد: امید آفرینی اقتصادی و  معرفی برنامه های بسیج در خدمات رسانی  و سازندگی و راهکارهای مناسب اقتصادی از اهمیت و اعتبار بالایی برخوردار است.

سردار حسینی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف در هفته بسیج ، تصریح کرد: ما در روز سه شنبه 29 آبان برنامه بسیج ، فرهنگ و مسجد محوری و در روز چهارشنبه 30 آبان برنامه اقتصاد مقاومتی  خدمات رسانی  و سازندگی داریم  و در روز پنجشنبه 1 آذر ماه برنامه بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی و در روز جمعه دوم آذر ماه برنامه بسیج ، علم و فناوری و در روز شنبه 3 آذر برنامه بسیج، جهاد کبیر  استکبار ستیزی و روز یکشنبه چهارم آذرماه برنامه بسیج ، جهاد روشنگری و تبیین اهداف انقلاب اسلامی  و در روز دوشنبه پنجم آذرماه برنامه حماسه حضور و روز اقتدار را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان در طول هفته بسیج را خواهیم داشت  و  یادواره های شهدا را هم برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، بیان کرد: ما برنامه رزمایش جهادگران خدمت و اردوهای جهادی را خواهیم داشت که در هفته بسیج آغاز می شود و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

سردار حسینی اظهار کرد: در هفته بسیج، اعزام تیم های پزشکی به نقاط محروم را در دستور کار داریم که پزشکان بسیجی افراد را ویزیت می کنند و مورد درمان قرار می دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، ادامه داد: همایش مبتکرین بسیجی در هفته بسیج اجرا خواهد شد و برنامه عطر افشانی و غبار روبی  مزار شهدا در روز پنجشنبه یکم آذرماه را اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: ما در هفته بسیج نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی را برپا خواهیم کرد و افتتاح طرح های محرومیت زدایی در این هفته پیش بینی شده است.

سردار حسینی بیان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان به عنوان حماسه حضور  و نمایش اقتدار خواهد بود که در روز پنجم آذر ماه برگزار می شد.

وی ادامه داد:  برنامه های ورزشی و کوه پیمایی در قالب 25 برنامه پیش بینی شده است که ما در این هفته اجرا خواهیم کرد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: 259 هزار و 430 نفر در سازمان بسیج دارای پرونده عادی و فعال هستند، و  این تعداد در قالب  46 گردان بیت المقدس، عاشورا، کوثر در سطح استان فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: 34 هزار و 200 نفر طی سال گذشته در کاروان های راهیان نور به نقاط یادمان به استان های کرمانشاه و خوزستان اعزام شده و همچنین 65 هزار نفر در استان اسکان داده شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، هفته بسیج از 29 آبان ماه آغاز و تا روز 5 آذر ماه ادامه داد.

 

 

 

 

ارسال نظرات