به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، نشست مشترک فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان و امام جمعه شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۵۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت الاسلام و المسلمین مصلح امام جمعه شهر برازجان، ضمن تبریک ایام ماه ربیع، آغاز امامت امام زمان (عج) و همچنین میلاد با سعادت آخرین پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و تقارن آن با هفته مبارک بسیج، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، اهداف بزرگ و والایی را دنبال می‌کرد، یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بود که انسان‌ها هدف را شناخته و به سوی آن حرکت کنند و این همان هدفی بود که ائمه اطهار (ع) نیز دنبال می‌کردند.
مصلح با بیان اینکه بسیج باید به اهداف و مسیر‌هایی که در رسیدن مردم به خدای متعال کمک می‌کند، گام بردارد، اظهار داشت: امروز بسیج مردمی در راس جامعه قرار دارد که باید با اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه در همه عرصه ها، مسیر‌های سعادت و رسیدن به کمال را برای مردم هموار سازد.
وی گفت: هفته بسیج یادآور پیام تاریخی پیر جماران و بهترین بستر و فرصت برای معرفی بسیج و بسیجیان می‌باشد.
حجت الاسلام مصلح خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب از بسیج به عنوان مظهر مردم سالاری دینی یاد کردند و شاهد بودیم در این مدت چقدر این درخت معنوی پرثمر بوده است، خدا را شاکریم امروز جغرافیای بسیج هم در حوزه فکری و هم اجرایی با تاثیر از انقلاب اسلامی نه تنها جوامع اسلامی را فرا گرفته بلکه این تفکر در حال رسوب در همه جوامع بشری است و تحت تاثیر این اندیشه می‌بینیم ملت‌ها به پا خاستند و انقلاب‌ها علیه ظلم و ظالم شکل گرفته است.
فرهنگ بسیج باید عالم گیر و فراگیر شود
سرهنگ نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، نیز در ادامه گفت: امروز بسیج و فرهنگ بسیجی نقطه مشترک جبهه استکبار و دشمنان قسم خورده نظام بوده و از سوی دیگر نیز نقطه امید جبهه انقلاب اسلامی و مسلمین جهان نیروی عظیم و مقتدر بسیج است.
هفته بسیج بهترین بستر و فرصت برای معرفی بسیج و بسیجیان می‌باشد
وی با تاکید بر اینکه فرهنگ بسیج باید عالم گیر و فراگیر شود، عنوان کرد: بسیج در طول ۴۰ سال گذشته با وجود مشکلاتی از جمله جنگ تحمیلی، حضور و فعالیت منافقان، پروژه نفوذ، فتنه و ... چنان اوج گرفته که مرز‌ها را در هم شکسته است.
غلامپور خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیج را در نیجریه، عراق، لبنان، فلسطین، یمن، سوریه و بسیاری از کشور‌های دیگر مشاهده می‌کنیم به نحوی که در جریان حزب الله لبنان و فلسطین اشغالی، فرهنگ بسیج است که توانسته مقاومت را پیروز میدان قرار دهد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با بیان اینکه تفکر بسیجی با ربیع، پیوند خورده است، افزود: پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سال تلاش کرد تا دین اسلام را جهانی کند و در این مسیر مجاهدت‌های بسیار کرد و تفکر بسیجی نیز پس از ۴۰ سال تلاش و مجاهدت عالم گیر شد.
غلامپور ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در طول هفته بسیج بیش از ۳۰۰ برنامه در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت شهرستان برگزار خواهد کرد.
وی برگزاری یادواره ۴۲ شهید فرهنگی شهرستان دشتستان را به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص این هفته دانست و اظهار داشت: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس شهرستان، دیدار پاسداران با ائمه جمعه شهر‌های دشتستان، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهداء بسیج، نشست‌های بصیرتی و نهضت روشنگری، عطر افشانی قبور مطهر شهداء، حضور بسیجیان در نماز جمعه شهرستان و تجمع با شکوه بسیجیان در روز پنجم آذر ماه در مصلی جمعه شهر برازجان، از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج در شهرستان دشتستان می‌باشد.
ارسال نظرات