کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم خستگی و بی‌بصیرتی مانع ادامه مسیر انقلاب شود ، گفت : مردم همیشه در صحنه ایران با امام و خون شهدا میثاق ناگسستنی بسته‌اند.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۵۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیجی از کرج ، صالحی پور کارشناس مسائل سیاسی در همایش هم اندیشی مربیان عقیدتی سیاسی بسیج حوزه های مقاومت سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس که با محوریت رویش ها و ریزش های انقلاب اسلامی در آیات و روایات در حسینیه ستاد ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد ، اظهار داشت: مردم این خطه سال‌ها در دفاع مقدس حضور داشتند و امروز نیز با تقدیم شهدای مدافع حرم نشان دادند که انقلابی‌اند.

ملت ایران مصمم‌تر از گذشته مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه مستکبران، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی به دنبال تغییر نگاه جهان برای دنیا‌پرستی هستند تاکید کرد: امام راحل نگاه جهان را برای حال و آینده ترسیم کرد این نگاه در جهان و زندگی مردم  ترویج یافته است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم به ویژه جوانان پای ولایت و انقلاب بیان کرد: خیلی‌ها زمان جنگ امام(ره) را ندیده بودند اما چون قلبشان با رهبری بود پای ولایت ایستادند و حالا نیز به دلیل تربیت حسینی مادرانشان بی‌قرار دفاع از حرم اهل بیت(ع) هستند.

ملت ایران مصمم‌تر از گذشته مسیر انقلاب را ادامه می‌دهند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان فردیس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 38 کشور حلقه دشمنان جمهوری اسلامی ایران را تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس اگر به کسی می‌گفتیم که عراق به تنهایی به جنگ با جمهوری اسلامی آمده است، باور نمی‌کرد اما حالا می‌دانیم که جنگ تحمیلی، جنگ جهانی سوم بود.

وی با اشاره به ناکامی‌های دشمنان اسلام خاطرنشان کرد: ملت ایران تا ‌نابودی دشمنان انقلاب اسلامی استوار ایستاده‌اند ‌به گونه‌ای که امید است پیروزی انقلاب اسلامی در جهان را جشن بگیریم.

 

خبرنگار بسیجی : رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها