رئیس کمیته امداد میامی بابیان اینکه ۴۷۵طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد پایش می‌شود، گفت: هدف از اجرای این نظارت‌ها پایدارسازی طرح‌های ایجادشده اشتغال است.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۳۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،محمدمهدی اصغری صبح دوشنبه طی نشستی با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد میامی بابیان اینکه ۴۷۵طرح اشتغال مددجویان توسط کارشناسان و ناظران خودکفایی کمیته امداد میامی پایش می‌شود، ابراز داشت: کمیته امداد می‌کوشد تا با انجام امور نظارتی طرح‌های اشتغال‌زایی را تثبیت و از متصدیان ارائه طرح‌ها حمایت کند.

وی ضمن بیان اینکه هدف از این پایش‌ها پایدارسازی طرح‌های ایجادشده اشتغال مددجویان است، اضافه کرد: در برخی موارد اعطای تسهیلات تکمیلی اشتغال‌زایی به‌منظور توسعه و رونق  شرایط کار نیز به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

رئیس کمیته امداد میامی بابیان اینکه در سال جاری ایجاد ۳۷۸ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: برای این تعداد طرح هشت میلیارد و ۶۶۰میلیون تومان اعتبار منظور شد که نیمی از پرداخت این تسهیلات در دست اقدام است.

اصغری در پاسخ به این سوال مبنی بر چگونگی استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی میامی در راستای اشتغال‌زایی مددجویان، بابیان اینکه هزار و ۸۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میامی خریداری‌شده است، تصریح کرد: این پیازها به‌منظور ایجاد اشتغال بین کشاورزان چهار روستا و ۱۳ خانوار این شهرستان بااعتباری معادل شش میلیون و ۳۰۰هزار تومان توزیع شد.

وی ضمن بیان اینکه نظارت‌ طی سه تا پنج سال از طرح‌های اشتغال ایجادشده اجرا خواهد شد، اضافه کرد: در این نظارت‌ها می‌کوشیم تا مشاغل ایجادشده در حوزه دامداری، کشاورزی و صنایع‌دستی را پابرجا نگه‌داریم تا با حمایت از آن‌ها بتوانیم میزان بیکاری را به حداقل کاهش دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها