رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه آن هایی که خود را خادم الحرمین می نامند بویی از اسلام و انسانیت نبرده اند، اظهار داشت: مردم دنیا اگر دشمنان را بشناسند خیزش بزرگی برای نابودی آن ها به پا خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۲۲۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ سردار غیب پرور در حاشیه نشست خبری  هفته بسیج مطرح کرد: ما موظفیم به داد مظلوم برسیم. اگر صدای فریادخواهی مظلوم را نشنیده بگیریم رسالت بسیجی را انجام نداده ایم. مگر می شود گوشه ای از دنیا جمعیت مسلمانی قطعه قطعه شوند و ما به آن ها نگاه کنیم. حتی اگر مردم مظلوم یمن مسلمان هم نبودند باز باید فریاد آن ها را به گوش جهانیان می رساندیم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه چهار سال از جنگ مردم یمن گذشته اما تنویر افکار عمومی در داخل و خارج کشور به خوبی اتفاق نیافتاده است. لذا در هفته بسیج تصمیم گرفتیم اطلاع رسانی قوی را انجام دهیم که این اتفاقات که به دست آمریکا، رژیم جعلی قدس و آل سعود خبیث رقم می خورد برای مردم روشن گردد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: در دنیایی که همه فیگور حقوق بشر می گیرند و از آن دم می زنند صدها خانواده در یمن آواره شده اند. کودکانی که تازه متولد شده اما کشته می شوند. فلذا ما ابتدا باید تببین عمیق در کشورها را انجام دهیم و گام بعدی کمک های مالی خواهد بود.

به نام خادم‌الحرمین به یمن حمله می‌کنند فیگور حقوق بشر هم می‌گیرند!/ اگر مردم یمن مسلمان هم نبودند باز فریادشان‌ را به گوش جهان می‌رساندیم

ارسال نظرات