معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در نشست خبری هفته بسیج

اجتماع بزرگ بسیجیان در لرستان برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان در همه شهرستان‌های استان پنجم آذرماه در مصلی‌ها، سالن‌های بزرگ و ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود .
کد خبر: ۹۰۷۹۲۱۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ علی حسین پازدار امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت از 29 آبان ماه آغاز می‌شود.

 وی افزود:  سیاست‌های هفته بسیج تقویت روحیه جهادی و تبیین نقش بسیج در اقتصاد است، به‌طوری‌که مقام معظم رهبری سال‌هاست بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و رویکرد در هفته بسیج این است که همه فعالیت‌هایی که داشته‌ایم نقش خود را در راستای اقتصاد مقاومتی تبیین کنیم.

 

 پازدار تصریح کرد: باافتخار کنار مردم هستیم و برای هفته بسیج مقدمات کار فراهم‌شده و از فردا برنامه های این هفته آغاز می‌شود، توقع داریم عملکرد و فعالیت‌های بسیج منعکس شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در رابطه با برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد: در روز نخست این هفته دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه استان و جمعی از بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و همچنین همایش تجلیل از ورزشکاران بسیجی مقام آور در مسابقات المپیک و پارالمپیک آسیایی برگزار می‌شود.

 

وی افزود: نشست جمعی از نخبگان رده‌های قشری با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و همایش مشترک بسیج دانشجویی و بسیج طلاب در این روز برگزار می‌شود.

 

سرهنگ پازدار بیان کرد: در روز سوم هفته بسیج عطرافشانی قبور شهدا، همایش شکوه هجرت و تجلیل از جهادگران عرصه خدمات‌رسانی و همچنین دیدار فرماندهی سپاه استان با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای بسیج انجام می‌شود.

 

وی گفت:  مراسم عطرافشانی قبور شهدا پنج شنبه همین هفته از ساعت 7 تا 9 صبح از پادگان امام حسین(ع) که قدمگاه شهدا است به‌صورت پیاده‌روی تا گلزار شهدا برگزار می‌شود و در شهرستان ها نیز   برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: در روز چهارم هفته بسیج کارکنان و تعدادی از فرماندهان در نماز جمعه شرکت کرده و مسئولان سپاه استان و نواحی سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه  هستند.

 

وی با بیان اینکه در روز پنجم هفته بسیج اجتماع اقشار مختلف بسیج برگزار می‌شود؛ گفت : اجتماع بزرگ بسیجیان در همه شهرستان‌های استان پنجم آذرماه در مصلی‌ها، سالن‌های بزرگ و ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود .

پازدار گفت: در شهرستان خرم‌آباد نیز این اجتماع سوم آذر در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود دو هزار نفر در این مراسم شرکت کنند.

 وی تصریح کرد: ششمین روز هفته همایش تجلیل از خادمان بسیج و همچنین جشنواره جهادگران علم و فناوری برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در هفته بسیج اردوهای فرهنگی و تربیتی برای محلات محروم و مردم اجرا می‌شود و تاکنون توانستیم تعداد قابل‌توجهی از زائر اولی‌ها را به مکان‌های زیارتی اعزام کنیم همچنین در این هفته تهیه جهیزیه برای نوعروسان ، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی ، برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی، دانشجو، طلبه و یادواره‌های شهدای محلات برگزار می‌شود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با اشاره به اینکه تیم‌های امدادی و خدماتی به مناطق محروم اعزام می‌شوندگفت: نشست مشترک ائمه جماعات و فرماندهان و روایتگری دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در سطح دانشگاه، مدارس و مساجد اجرا می‌شود.

 

وی عنوان کرد:  100 برنامه به شهرستان‌ها ابلاغ‌شده و امیدواریم در هفته بسیج عملکرد سپاه در حوزه بسیج منعکس و امید و نشاط در این زمینه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار