مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان:

بسیج معجزه ی امام(ره)

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان و در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزارشد، گفت: بسیج معجزه ای بود که یازده ماه قبل از جنگ تحمیلی به دستور امام راحل تشکیل شد .
کد خبر: ۹۰۷۹۲۱۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام والمسلمین دیباجی ضمن گرامیداشت ماه ربیع الاول و همچنین فرارسیدن هفته بسیج با اشاره بر جملات ماندگار امام(ره) اظهار کرد: بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان امضا نمودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان افزود: بسیج معجزه امام بود؛معجزه ای بود که یازده ماه قبل از جنگ تحمیلی تشکیل شد.در پنجم آذر سال ۱۳۵۸ امام راحل دستور تشکیل این نظام هماهنگ را داد و این نهاد مردمی امروز الگوی موفقی برای کشور های دیگر شده است.
حجت الاسلام دیباجی تصریح کرد: بسیج توانسته انگیزه های دینی و انقلابی مردم ایران را افزایش دهد؛بسیج از زمان تشکیل تاکنون نهال انقلاب را آبیاری کرده است؛بسیج ستون اصلی امنیت داخلی و حافظ فرهنگ اسلامی است؛ بسیج قوی ترین نیروی امنیتی در کشور است.
وی خاطرنشان کرد: بسیج مستحکم ترین رکن حیاتی و دفاعی ملت ایران است؛نیرویی که توانسته است نبرد خودجوش ایران را اداره کند‌؛حضور مستحکم بسیج در جنگ با عراق توانست تهدیدات را خنثی کند؛امروز بسیج یکی از بی نظیرترین نهادهای مردمی است.
وی افزود: بسیج بزرگترین امید برای دوستان منطقه و ناامیدی برای دشمنان دشمنان است؛دولتمردان اگر از ظرفیت گسترده ی بسیج استفاده کنند به یقین بسیاری از مشکلات اقتصادی مرتفع می شود اما متاسفانه از این نهاد غافل هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره بر اینکه کشور ایران می تواند در تمام عرصه ها الگو شود، تصریح کرد: روحیه انقلابی،تفکر بسیجی و عمل جهادی عناصری هستند که می توانند کشور ایران را به الگو تبدیل کنند.
وی ادامه داد: نباید توطئه های دشمن را فراموش کنیم؛غرب و آمریکا از هیچ تلاشی برای براندازی این نظام مقدس فروگذار نمی کنند؛امروز نیز دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد خلل در اقتصاد کشور ما می کند‌.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان بیان کرد: یکی از جمله مشکلات ،تغییر رویکرد بعضی از دولت ها از داخل به بیرون است که این موضوع خلاف روحیه انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار