خبرهای داغ:
مدیرکل صدا و سیمای قم گفت: پوشش برنامه‌های بصیرتی سیاست صدا و سیمای قم است، البته اطلاع رسانی در خصوص این برنامه‌ها نباید تنها منحصر به شهر قم باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۹۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
سیاست صدا و سیمای قم پوشش برنامه‌های بصیرتی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان قم در سالن جلسات صدا و سیمای استان قم با اشاره به ویژگی‌های دهه بصیرت اظهار کرد: امسال جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر در دهه بصیرت برگزار می‌شود، چون دهه فجر در سال جاری همزمان با ایام فاطمیه است.

وی ادامه داد: استان قم یکی از بهترین استان‌ها در زمینه همکاری نهاد‌های مختلف برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی است. برگزاری جشن‌های سروستان در قم حاصل این همکاری بود و با استفاده از این الگو در سال جاری شاهد برگزاری جشن‌های مردمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور خواهیم بود.

مدیرکل صدا و سیمای استان قم افزود: در صدا و سیما به دنبال نگه داشتن حافظه‌های تاریخی هستیم تا ایامی همچون ۹ دی به فراموشی سپرده نشود چرا که مردم در این روز به صحنه آمدند و فتنه ۸۸ را شکست دادند.

لطفی نیاسر پوشش برنامه‌های بصیرتی را سیاست صدا و سیمای قم دانست و خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی در خصوص این برنامه‌ها نباید تنها منحصر به شهر قم باشد و باید بخش‌های قم هم در این خصوص مدنظر قرار گرفته شود.
ارسال نظرات