خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:

بدون وجود حجت خدا بر روی زمبن ثبات و پایداری وجود نخواهد داشت

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز براز کرد: در احادیث داریم که هرگز زمین از ولی خدا خالی نیست، اگر حجت خدا روی زمین نباشد زمین ثبات خود را از دست می دهد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۷۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام حسن شجاحی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جمع پاسداران این ناحیه اظهار کرد: آغاز ولایت آقا امام زمان (عج) از این نظر که تکمیل کننده خط رسالت و امامت امامان و پیامبران گذشته است، مورد اهمیت و توجه است.
وی ادامه داد: انکار امامت امام زمان (عج) یعنی انکار تمام انبیاء و امامان قبل. روایات بسیار زیادی مکرر، متقن و معتبر به آمدن منجی دلالت دارند و جالب اینجاست که در تمام مکاتب آسمانی قائل به ظهور منجی هستند، دین مسیحیت، دین زرتشت و ... همه دین‌های آسمانی بر این مهم تاکید و اتاق قول دارند.
مسوول نمایندگی سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز تصریح کرد: نقطه وحدت تمام دنیا و جوامع اسلامی در همین ظهور است و فقط در مصداق آن اختلاف نظر وجود دارد.
شجاعی مهر یادآور شد: در احادیث داریم که هرگز زمین از، ولی خدا خالی نیست، اگر حجت خدا روی زمین نباشد زمین ثبات خود را از دست می‌دهد.
وی با اشاره به نقلی از پیامبر مکرم اسلام گفت: پیامبر می‌فرماید من دو ثقل را برای شما میگذارم، دلیل آمدن اهل بیت و قرآن در کنار هم این است که این دو از هم جدا شدنی نیستند باید اهل بیت کنار قرآن باشد.
این مسئول اذعان کرد: وجود قرآن دلیلی بر وجود امام زمان (عج) است و جالب اینجاست که شباهت زیادی بین قرآن و امام وجود دارد، هدایت گری و مدیریتی که هر دو بر جامعه دارند یکسان است.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به وظایف ما نسبت به امام:زمانمان تبیین کرد: ما موظب به شناخت امام زمانمان هستیم، نیز محبت و تولی یافتن نسبت به امام زمان (بالاترین درجه ایمان) را باید به دست آوریم.
۳۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها