فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بجستان از اجرایی شدن ۶۱ عنوان برنامه در هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۷۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
سرهنگ پاسدار جنیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن تبریک ایام الله هفته پربرکت بسیج به اهمیت بسیج پرداخت و اظهار داشت: در اهمیت هفته بسیج همین بس که فرمان تشکیل بسیج را امام راحل در ۵ آذر سال ۵۸ صادرکردند. یکی از مهمترین معجزات امام راحل تشکیل بسیج مستضعفین بود.
 
وی افزود: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس عامل اصلی پیروزی نیرو‌های انقلابی بود. خدمات بسیج در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران برکسی پوشیده نیست.
 
فرمانده سپاه بجستان در ادامه  ابراز داشت: خلا امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مباحث اقتصادی است که به یاری خداوند متعال از این پیچ مهم تاریخی عبور خواهیم کرد.
 
وی در پایان به برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال ۶۱ عنوان برنامه در هفته پربرکت بسیج در ناحیه مقاومت بسیج بجستان با همکاری دستگاه‌های اداری در شهرستان بجستان عملیاتی خواهد شد. از این ۶۱ عنوان برنامه ۶ برنامه شاخص و محوری در طول هفته بسیج از جمله صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان، دیدار با امام جمعه شهرستان، غبار روبی گلزار شهدا، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، همایش ۵ آذر در مصلی نماز جمعه، و تجلیل از جهادگران بسیجی اجرایی خواهد شد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها