آیت الله علم الهدی:

هر نقطه از دنیا بخواهد دفاع دینی را شروع کند نسخه بسیج را پیش پای او می‌گذارند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بیان داشت: امروز بسیج تبدیل به جریانی شده که در هر نقطه دنیا از قشر متدین بخواهد دفاع دینی را شروع کند نسخه بسیج را پیش پای او می‌گذارند.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۷۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه و بسیج خراسان‌رضوی با بیان اینکه هیچ جامعه‌ای به ارزشمندی جامعه پیامبر (ص) نیست، اظهار داشت: برجسته‌ترین جوامع اسلامی در امت اسلام جامعه زمان خود پیامبر (ص) است و حال چرا جامعه پیامبر (ص) بهترین جامعه بوده است باید گفت، چون در آن عمل گناهی نبوده و یا در حد نسیان و اشتباه بوده است.

امام جمعه مشهد باورمندی را عنصر اصلی ارزشمندی جامعه پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد و افزود: همه در زمان پیامبر (ص) همراه و در رکاب ایشان حرکت می‌کردند و، چون معجزه پیامبر (ص) را می‌دیدند باور به اینکه خدایی، اسلامی، قرآنی و معادی هست ایشان را نیز باور داشتند.

وی با بیان اینکه باور انسان است که همه عملیات خود را در ترک حرام کنترل می‌کند، تصریح کرد: مشکل امروز ما این است که باور ما دچار مشکل شده است.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: رزیش ما در انقلاب همانند دوران بعد از پیامبر (ص) از جانب دانه درشت‌ها بود و آنچه باعث این ریزش‌ها شد تحول در باور بود. وقتی فرد باورش تحول پیدا کند برای رسیدن به منافع با ولایت هم می‌جنگد.

وی در بخش دیگر سخنان خود ابراز داشت: امروز بسیج تبدیل به جریانی شده که در هر نقطه دنیا از قشر متدین بخواهد دفاع دینی را شروع کند نسخه بسیج را پیش پای او می‌گذارند.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: تمام دفاع یمنی‌ها در قابل ائتلاف عربستان برگرفته از بسیج است. جریان حشدالشعبی در عراق و یمن از مثال‌های بارز بسیج است.

وی در پایان گفت: امروز تشکیلات مردمی قوی‌تر از بسیج نداریم و همانطور که رزمندگان در دوران دفاع مقدس با داشتن باور و عقیده‌ای محکم به جنگ با باطل رفتند امروز نیز بسیحیان نیز همانند بسیحیان شب عملیات هشت سال جنگ تحمیلی باید عمل کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار