فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در جهت رفع مشکلات، بزرگترین اقدام برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه امریکا است.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۶۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی صبح امروز در دیدار با مدیران کل ادارات استان و به مناسبت آغاز هفته بسیج در سنندج، اظهار داشت: مسوولان نظام در چهارچوب تفکرات دینی و عقیدتی و تفکرات بسیجی برای خروج از وضعیت نابسامان اقتصادی مردم و رفع بحران کشور تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امروز کشور ما در یک جنگ اقتصادی و وضعیت روحی و روانی ناخوشایندی قرار گرفته است، گفت: دولتمردان و مسوولان با انسجام و همراهی مردم با اقتدار اهداف دشمن را ناکام کنند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از همان آغاز انقلاب و در دوران جنگ تحمیلی برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از ترفند‌های مختلف بهره می‌گرفتند، افزود: تمام این توطئه‌ها با همراهی و پشتیبانی مردم و تفکرات انقلابی خنثی شد.

وی عامل پیروزی انقلاب در دوران جنگ تحمیلی و پیروزی انقلاب اتکا به خدا و باور‌های دینی، انسجام و وحدت مردم دانست و گفت: امروز نیز در شرایط بحران اقتصادی و جو روانی جامعه با بهره‌گیری از تفکر بسیجی، همراهی مردم و باور‌های دینی می‌توان از تهدیدات سربلند بیرون آمد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه تقویت روحیه انقلابی در مسئولان باعث رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی می‌شود، گفت: تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در مسئولان کشور، بزرگترین اقدام برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه امریکاست چرا که اصول چنین روحیه‌ای مبتنی بر اتکا به توان داخلی و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور است.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه همه ما سرباز نظام هستیم، گفت: کارمندان، مدیران و همه مسوولان با بهره‌گیری از فرصت‌ها و اتکا به باور‌های دینی و اخلاقی به وظایف خود عمل کنیم.


وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که رزمندگان با اتکا به توانمندی‌های خودشان و همچنین رشادت و شجاعت، در برابر رژیم بعث عراق پیروز شدند و در حال حاضر هم در شرایط جنگی هستیم، اما جنگ اقتصادی و یقینا در چنین فضایی هم باید مجاهدت نمود و با توکل به خدا و رونق بخشی به اقتصاد مقاومتی، در مقابل تحریم‌های امریکا ایستادگی و مقاومت نمود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات