خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان به‌مناسبت هفته بسیج:
در بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان به‌مناسبت هفته بسیج آمده است: بسیج همواره همراه و‌ پشتیبان انقلاب بوده و به آن افتخار می‌کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۵۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

بسیج همواره همراه و‌ پشتیبان انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به‌مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی (ره)

بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود. امام خامنه ای (مدظله العالی)

بسیج آن شجره طیبه‌ای است که هر روز بر شکوه و بالندگی آن افزوده می‌گردد و می‌بایست راز حیات و بالندگی آن را در اخلاص در باور و عمل به آرمان‌های انقلاب اسلامی جست.

ابتکار تشکیل بسیج مستضعفان از سوی امام خمینی (ره)، برگرفته از عمق تفکر راهبردی ایشان است که سرمایه‌ای عظیم برای حفظ و نشر انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

بسیج همواره همراه و‌ پشتیبان انقلاب بوده و به آن افتخار می‌کند. یکبار با حضور در جبهه جنگ سخت در مقابل دشمنان خارجی و در دفاع مقدس و پس از آن در جبهه سازندگی و آبادانی و رفع محرومیت و فقر در کشور.

نیروی بسیجی خوب می‌داند که برای حفظ نظام و آرمان‌های آن باید همیشه در صحنه باقی بماند چراکه استراتژی دشمنان از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر یافته که در آن هدف دشمنان تسخیر قلب‌ها و ذهن‌های جوانان این مرز‌ و بوم است.

بسیج خود را موظف می‌داند تا هر روز بر بصیرت انقلابی خود بیافزاید چراکه در گرد و غبار حوادث و فتنه‌هایی همچون اتفاقاتی که در فتنه سال ۸۸ رخ داد، تنها این بصیرت بود که توانست ملت را از منجلاب تردیدها نجات دهد.

بنابراین هم کلام با رهبر معظم انقلاب پس از برجام از نفوذ و نفوذی بیزاری جسته و تمام حفره‌های نفوذ دشمنان را با چراغ بصیرت خویش تحت نظاره تیزبینانه  قرار می‌دهیم. بسیج یک تفکر زلال و پاکی است که مثل همیشه می‌خواهد پیشتاز عرصه‌ها باشد.

دشمنان این انقلاب و در رأس آنها شیطان بزرگ،آمریکا و سگ نگهبانش رژیم صهیونیستی و شجره ملعونه آل سعود بدانند که به فضل الهی انقلاب از مرز صدور گذشته است و اینک این تفکر بسیجی را در شکل‌گیری حشد الشعبی در عراق و نیروهای مردمی در سوریه و تیپ فاطمیون افغان‌ها و تیپ زینبیون می‌توان به وضوح مشاهده کرد که تمامی محاسبات شیاطین غربی و تکفیری‌ها و وهابیت در نابودی اسلام ناب محمدی(ص) را به یأس و ‌دلسردی تبدیل کرده است.

آنان که آرزوی نابودی اسلام را در سر می‌پرورانند بدانند که ما تا نابودی اسرائیل و تا آن زمان که حق را در سراسر جهان بر باطل پیروز گردانیم از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات