فرمانده سپاه ناحیه محلات برنامه های هفته بسیج در شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۵۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری بسیج از محلات:فرمانده سپاه محلات درجمع خبرنگاران شهرستان محلات  ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی اظهار داشت: بسیج پس از پیروزی انقلاب و تأسیس آن به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در تمام عرصه ها حضور پررنگ داشته و انجام فعالیت های محرومیت زدایی، طرح هجرت، اقتصاد مقاومتی، برنامه های فرهنگی و روشنگری وبصیرتی، گفتمان رهبر و امام (ره) و اعزام کاروان های فرهنگی راهیان نور، مشهد مقدس نشان از حضور بسیج در تمامی عرصه ها است.

 وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخصه های یک بسیجی افزود: ایشان شاخصه های بسیج را اخلاص، بصیرت و تکلیف به موقع عنوان کردند و بناست در هفته بسیج برنامه ها طبق فرموده های مقام معظم رهبری اجرا شود.

 فرمانده سپاه ناحیه محلات خاطر نشان کرد: برنامه های هفته بسیج که از 29 آبان ماه آغاز می‌شود و تا پنجم آذرماه نیز ادامه دارد با شعار بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت اعلام ادامه می یابد.

وی همچنین گفت:برنامه هایی در طول هفته بسیج انجام می شود که مهمترین این برنامه ها دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدای شهرستانی، ویزیت رایگان در مناطق محروم، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا وایثارگران، اردوهای جهادی، برگزاری مسابقات ورزشی شهرستانی و پیاده روی،برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، همایش مهم 5 آذر است.

 سرهنگ نجفی به تجمع عظیم 5 آذر با حضور بسیجیان و پیشکسوتان اشاره و خاطر نشان کرد: این تجمع تجدید میثاق با آرمان سید الشهداء (ع، امام راحل و شهدای انقلاب و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای است.

 

ارسال نظرات