مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان:

تشکیل بسیج دانشجویی بعد از بسیج مستضعفین مهم ترین اقدام امام راحل بود

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان گفت:همچنین تجمع انقلابیون جوان با شعار من یمنی ام برای حمایت از مردم محروم یمن با تجمع در سه شهر زاهدان، ایرانشهر و زابل مهم ترین برنامه ما در هفته بسیج است.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۵۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، علیرضا کیخا، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود اظهار داشت: جایگاه اصحاب رسانه بسیار ارزشمند است و تلاش ما این است تا بتوانیم تجلیلی در خور شان خبرنگاران از طریق کیفی کردن و بیان واقعیات داشه باشیم.

وی تصریح کرد: اگر ما تلاش کنیم تا به نشست‌های مطبوعاتی به درستی نگاه کنیم باعث می‌شود تا طبع مخاطبان نیز به سمتی مناب سوق داده شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تقارن هفته بسیج با هفته وحدت در استان ما شکلی ویژه را به این سالگرد عظیم داده و برای استان ما نیز این فرصتی مناسب برای تبیین وحدت به حساب می‌آید.

کیخا تاکید کرد: بنده قائل به این هستم که انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب‌ها متفاوت است و این انقلاب دو تفاوت با تمام انقلاب‌ها دارد که تفاوت اول در جایگاه و نقش رهبری در پیروزی آن است و انقلاب اسلامی در این خصوص با تمام انقلاب‌ها بی بدیل است.

وی تصریح کرد: نکته بعدی نیز تفاوت در نقش مردم در آن است که در این انقلاب تمامی مردم پای کار آن بود و به یقین دموکراتیک‌ترین انقلاب همین انقلاب اسلامی ایران است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان افزود: برای امتداد این مسیر هم باید این دو ویژگی یعنی رهبری و مردم در کنار یکدیگر باشنو و امام امت به خوبی در تشکیل نهادی مردمی به اسم بسیج اقدام کرد که مردم را در پیشبرد کشور همراه کند.

کیخا در ادامه افزود: امروزه بسیج در تمامی صحنه‌ها برای پیشرفت حضور دارد و حتی رهبری جامعه هنوز چفیه را که نماد بسیج است بر دوش خود می‌اندازد تا اهمیت بسیج را نشان دهد.

وی تاکید کرد: در دوم آذر ماه ۶۷ اتفاقی دیگر توسط امام راحل رقم می‌خورد و آن تشکیل بسیج دانشجو و طلبه است که امام برای تقابل با جریان گفتمان لیبرالی اقدامی دوربینانه را دید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: یقینا بعد از تاسیس بسیج مستضعفین، مهمترین اقدام امام راحل تشکیو بسیج دانشجو و طلبه است.

کیخا افزود: می‌شود با همان نگاه دهه اول انقلاب دهه پنجم انقلاب را پیش برد و انقلاب اسلامی را از گردنه‌های مهم عبور داد و می‌شود گفت که مهمترین نهاد در پیشبرد این اهداف بسین دانشجو و طلبه است و این قشر باید بیشترین نقش را برای دفاع از انقلاب ایفا کند.

وی تصریح کرد: ما یک تقابل جدی را در چهلمین سالگرد انقلاب با جریان ضد انقلاب داریم که تلاش می‌کند حرکت انقلاب را در کشور کند نماید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان افزود: ناامید کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و لیجاد یاس و نامیدی در جامعه از اهداف دشمن در کشور است و شاید مهمترین تلاشش در دانشگاه‌ها باشد که بسیج دانشجویی مهمترین نقش را در رویارویی با آن‌ها دارد.

کیخا همچنین بیان کرد: مطالبه گری در قبال معضلات جامعه، توجه به مسائل جامعه و مسئله محوری نسبت به مشکلات جامعه، تبیین گفتمان جهاد و خدمت رسانی از مهم‌ترین اهداف پیش روی بسیج دانشجویی است.

وی افزود: در هفته بسیج ما چند برنامه مهم داریم که از آن‌ها می‌توان به نشست‌های بصیرتی و تبیین گفتمان انقلاب نام برد.

کیخا در پایان تصریح کرد: همچنین تجمع انقلابیون جوان با شعار من یمنی ام برای حمایت از مردم محروم یمن با تجمع در سه شهر زاهدان، ایرانشهر و زابل مهم‌ترین برنامه ما در هفته بسیج است.
ارسال نظرات