فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاتم از طرح‌های محرومیت زدایی در چند روستای شهرستان خاتم بازدید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۴۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در در جریان بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی شهرستان گفت: خدمت به محرومان ومستضعفان افراد جامعه، سند افتخار بسیج سازندگی سپاه است.
بسیج سازندگی خاتم در طول سال‌های اخیر از ظرفیت و منابع خود در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال به روستا‌های دور افتاده دسترسی پیدا کرده و اقدامات ارزشمندی را در زدودن محرومیت از چهره این روستا‌ها انجام داده است.
روستا‌های بختیاری، قناتو، باغ معدن و چند محله شهری دیگر مشمول طرح‌های محرومیت زدایی شده اند از جمله مکان‌هایی بود که توسط فرمانده سپاه ناحیه بسیج خاتم مورد بازدید قرار گرفتند.
روستای بختیاری یکی از روستا‌های شهرستان خاتم است که بسیج سازندگی با توجه به نیازمندی‌ها و محرومیت‌هایی که در این روستا است به انجام اقدامات محرومیت زدایی پرداخته است.
احداث سالن اجتماعات، نوسازی و بهسازی مدارس در روستای بختیاری از جمله طرح‌های محرومیت زدایی سپاه در این روستا است.
سرهنگ دوم آزادی نژاد در جمع خبرنگاران و در حین بازدید از طرح‌های محرومیت زدایی در روستا‌ها و مناطق هدف گفت: بسیج سازندگی شهرستان خاتم در سه بخش محرومیت زدایی و مردم یاری، ایجاد اشتغال پایدار با تسهیلات اقتصاد مقاومتی در روستا‌ها و اجرای اردو‌های جهادی ا. روزه تا ۱۵ روزه در اقشار مختلف بسیج، فعالیت می‌کند.
فرمانده ناحیه بسیج خاتم به بیان طرح‌های محرومیت زدایی پرداخت و گفت: احداث سالن اجتماعات جنب مسجد برای استفاده بانوان، ساخت و بازسازی خانه محرومین، بازسازی مدارس، آبرسانی از جمله طرح‌های محرومیت زدایی اجرا شده در روستا‌های محروم است. وی ادامه داد بسیج همواره از امکانات خود و با تیکه بر مشارکت مردم ووارد عرصه‌های محرومیت زدایی شده و به دنبال زدودن فقر از چهره مناطق محروم است.
روستای قناتو و‌باغ معدن یکی دیگر از روستا‌های توابع دهستان چاهک است که به گفته مردمان این روستا، بسیج سازندگی تنها نهادی است که در سال‌های اخیر تاکنون خدمات قبل توجهی را در این روستا انجام داده است.
سه طرح ترمیم قنات، نوسازی و‌مرمت و گسترش مسجد‌های این روستا با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همکاری با سایر نهاد‌ها ازجمله دهیاری و بنیاد مسکن جهت مرمت پشت بام‌های خانه‌های محرومین از جمله طرح‌های محرومیت زدایی در این روستا‌ها است.
ارسال نظرات