سردار مولایی در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج :
فرمانده سپاه استان البرز نیروی معنویت را سلاح پیروزی بخش بسیج دانست و گفت: معنویت سلاح بسیار موثر و قدرتمندی است که دشمنان از آن بی بهره هستند ، بسیج با سلاحی همچون معنویت فعالیت و همکاری میکند .
کد خبر: ۹۰۷۹۱۳۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز به منظور اعلام برنامه های هفته بسیج در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل ساختمان شهیدان بیگی برگزار شد اظهار کرد: بزرگترین و بهترین عمل وحدت است که بسیج می‌تواند به آن جامه عمل بپوشاند که فارغ از نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌های اقشار جامعه است.

نیروی معنویت سلاح پیروزی بخش بسیج است/افتتاح ۲۵ طرح عمرانی

 

وی با اشاره به اینکه بسیج محور وحدت است، افزود: اگر جمعیتی باشد که حول یک محور باشد حتما موفق‌تر است و رابطه عمیقی بین هفته وحدت و هفته بسیج وجود دارد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: خاستگاه و آغاز حرکت بسیج برگرفته از مسجد به عنوان پایگاه و سنگر فرهنگی، هنری، سیاسی و مذهبی است.

وی با اشاره به وجود جامعه حقوق دانان در میان آحاد بسیجی، افزود: باید اساس و بنیان کارهای فرهنگی در سطح مساجد افزایش یابد و مسائل فرهنگی با خواستگاه مسجد تقویت شود.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه رویکرد امسال سپاه طی دو سال گذشته به خدمات رسانی جامعه مربوط می‌شود ، افزود : راه اندازی نیروگاه های خورشیدی در دستور کار قرار گرفته است و طی یک ماه کارجهادی بازتاب مناسبی در رسانه ها داشتیم. 

وی با بیان اینکه 25 طرح عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی را افتتاح کرده‌ایم، تصریح کرد: ساخت 17 خانه در سرپل ذهاب که خراب شده بود به عهده ما بود که از این تعداد 13 خانه تکمیل و چند خانه باقی مانده که به زودی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج هر روز با نامی خاص در نظر گرفته شده است، ادامه داد: اجرای برنامه‌های میز خدمت در نقطه نقطه استان انجام می‌شود و در بحث جهادگران علم و فناوری کارهای بسیار خوبی توسط جوانان انجام شده که از جمله آنها محلی با نام "احمدی روشن" است که تعدادی از این جوانان در این مرکز به کارهای فناورانه و علمی می‌پردازند.

فرمانده سپاه استان البرز با تأکید بر اینکه ۱۷۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند، گفت: جشنواره جهادگران علم و فن‌آوری در استان البرز به‌صورت پایلوت اجرا می شود، مسابقات نوآوری صنعتی در دانشگاه‌ها،  پارک‌های علم و فن‌آوری و شهرک‌های صنعتی در حوزه کاری خودمان از برنامه‌های شاخصی است که اجرا می شود.

سردار مولایی نقش نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس را ارزشمند دانست و گفت: اگر مواظب نظام نباشیم و حق مردم را ادا نکنیم و به کرامت انسانی توجه نکنیم، حقیقتاً شرایط ما بد خواهد بود. 

فرمانده سپاه استان البرز نیروی معنویت را سلاح پیروزی بخش بسیج دانست و گفت: معنویت سلاح بسیار موثر و قدرتمندی است که دشمنان از آن بی بهره هستند ، بسیج با سلاحی همچون معنویت فعالیت و همکاری میکند .

وی با بیان اینکه هر روز شاهد بحرانی شدن فجایع انسانی در یمن هستیم افزود : باید توجه بیشتری به مردم مظلوم یمن داشته باشیم و مقابل این نسل کشی تاریخی بایستیم .

سردار مولایی با اشاره به اینکه نسخه درمان این برهه از زمان کشور اقتصاد مقاومتی است ،گفت : اگر اقتصاد مقاومتی را بخواهیم برجسته کنیم باید به درجه روشنگری و همچنین قدرت آن اشاره کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه پیشرفت های چهل سال انقلاب باید بررسی شود ، افزود : دشمن اگر تصور داشت که موفق نمیشویم هرگز به این شکل از دشمنی نمیرسیدیم ، دشمن از اثرگذاری ما در دنیا و جوامع مختلف خوف دارد و باید این اثر گذاری در سطح کشور ما برای آحاد مردم تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها