فرمانده سپاه خنداب گفت: بسیج در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی، نظامی،اجتماعی، اقتصادی و ... فعالیت مثبتی داشته و نباید در  یک عرصه محدود و محصور بماند تا بتواند به خوبی آرمانها و ماموریت های انقلاب اسلامی را پیشرفت داده و محرک باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۹۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خنداب ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خنداب در بیت امام جمعه شهرستان به مناسبت هفته بسیج در بیت امام جمعه شهرستان گفت: رزمایش ویژه فرهنگی در 4 نقطه از شهرستان،اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ومانور گشت های محله محور،برگزاری اردو های جهادی جهت مناطق محروم،برگزاری یادواره شهدای پایگاهی و دیدار با خانواده معظم شهدا،عطر افشانی مزار شهداء،میقات صالحین وبرپایی ایستگاه صلواتی در مناطق مختلف،همایش عظیم بسیجیان در روستای اناج و برگزاری جشن میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)،برگزاری مسابقات ورزشی و تقدیر از بسیجیان برتر اشاره نمود که همه ی برنامه ها طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان هفته بسیج انجام خواهد شد.

سرهنگ علیرضا مهدی گفت: با اشاره به کلام امام خمینی(ره) گفتند:بسیج شجره طیبه ای است که مانند رگ و ریشه های یک درخت انقلاب را تغذیعه و محافظت می نماید.

وی افزود:امروز بسیج در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی، نظامی،اجتماعی، اقتصادی و ... فعالیت مثبتی داشته و نباید در  یک عرصه محدود و محصور بماند تا بتواند به خوبی آرمانها و ماموریت های انقلاب اسلامی را پیشرفت داده و محرک باشد.

وی با اشاره به خدمات بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی فرمودند:امام خمینی(ره) حرکت انقلابی مردم ایران را پیش از شکل گیری انقلاب شناخته بودند و امام امت با شکل گیری انقلاب این حرکت را سازماندهی نمودند.

 

ارسال نظرات