به مناسبت آغاز هفته بسیج کارگاه پیشگیری از اعتیاد ویژه فرهنگیان بسیجی نواحی یک و دو شهرستان زاهدان در سالن اجتماعات اردوگاه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۶۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به مناسبت آغاز هفته بسیج جلسه‌ مشاوره‌ و کارگاه پیشگیری از اعتیاد با حضور فرهنگیان نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان زاهدان  برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این کارگاه با  تبریک  آغاز هفته بسیج گفت: بسیجی باید پیش‌تر از همه مسائل به خودسازی اهمیت دهد و اگر بتواند خود را اصلاح کند می تواند به اصلاح جامعه بپردازد.

وی بیان کرد: اعتماد به خدا، اخلاص و عمل به موقع سه خصوصیت بارز در بین بسیجیان است که این سه ویژگی تکمیل کننده هم هستند و با حذف هرکدام از آن‌ها عملکرد دیگری مختل می‌شود.

سرهنگ  بیک نژاد در این کارگاه به شرح  وظایف بسیج در راستای ایجاد فرهنگ سالم زندگی پرداخت و بسیج به عنوان نیروی کارآمد در همه میدان‌ها اعم از زمینه‌های فرهنگی، سازندگی، محرومیت زدایی و ... معرفی کرد که یکی از دغدغه‌های بسیج را معذل اعتیاد و شیوع آن در بین جامعه دانست.

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی، جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور اقشار در این کارگاه بیان کرد: قشر فرهنگی نقش بسزایی در فرهنگ سازی و جلوگیری از فساد در جامعه است و این قشر می‌تواند برای جلوگیری از مسئله اعتیاد و پیشگیری آن اقدامات فراوانی را انجام دهد.

وی بیان کرد: بسیج در ۴۰ سال انقلاب ثابت کرده است که در همه زمینه‌ها می‌تواند موفق باشد و توانایی خیلی از اقدامات را دارد همانطور که در دوران ۸ سال دفاع مقدس در زمینه دفاع و حتی آبادانی و اعزام گروه‌های جهادی برای جبران خسارت‌های جنگی انجام داد.
ارسال نظرات