به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج66 عنوان برنامه در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج سپاه شهرستان سراوان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۵۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
به گزارش خبرنگار بسیج از سراوان، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در نشست خبری از اجرا و برگزاری ۶۶ برنامه در سطح حوزه، پایگاه‌های مقاومت این شهرستان خبر داد.

وی یادآوری کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، اجرای شب شعر، نشست‌های روشنگری برای اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، روحانیون، مدرسین حوزه‌های علمیه، دانشجویان، دانشگاهیان و دانش آموزان، اهدای خون بسیجیان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، توزیع بسته‌های غذایی میان نیازمندان و عشایر، برپایی ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان از جمله برنامه‌هایی است که در هفته بسیج در سراوان برگزار می‌شود.

سرهنگ پودینه افزود: در سال جاری هفته بسیج با هفته وحدت تقارن دارد از این رو بخش دیگری از برنامه‌ها محور آن تعامل و وحدت میان اقوام و مذاهب خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان تصریح کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت خیرین و سپاه هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی میان دانش آموزان نیازمند در هفته بسیح توزیع می‌شود و هزار و ۴۰۰ بسته فرهنگی دیگر نیز در حال توزیع در مناطق عشایری است که مورد حمایت هیچ یک از ارگان‌ها قرار نگرفته اند.

این مسئول گفت: یکی از اقداماتی که سپاه در شهرستان درحال انجام آن است، سازماندهی و مدیریت حامیان بومی ایتام است که در حال حاضر کمک‌های شایانی از سمت این حامیان انجام شده، اما سازماندهی و مدیریت نشده است.

پودینه تصریح کرد: گشت‌های محله محور نیز جهت رفاه و خدمت به مردم منطقه نیز در حال انجام است.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه چهلمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: برنامه‌های مردم یاری در قالب طرح همگام با کشاورز طبق برنامه ریزی‌های انجام شده با همکاری گروه‌های جهادی و مردم محلی در بخش جالق انجام می‌شود.
ارسال نظرات