فر مانده سپاه شهرستان سراوان گفت: در طول دو هفته اخیر ۱۴۰ کیسه مواد اولیه پتروشیمی که در پلاستیک سازی مورد استفاده قرار می گیرد، نیز از دو دستگاه خودرو کشف شده که به تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۵۰
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

سرهنگ پاسدار محمد پودینه، فرمانده سپاه شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار بسیج در سراوان، در خصوص برخی از اقدامات سپاه در خصوص مبارزه با احتکار و اخفاکنندگان کالا گفت: در این شهرستان کالا‌هایی نظیر شیر خشک، آرد گندم، روغن، لوازم یدکی خودرو، لوازم بهداشتی، روغن خودرو، ماهی کلیکا، تن ماهی از جمله مواردی است که قاچاق می‌شود.

وی یادآوری کرد: ظرف هفته‌های اخیر خودرو تویوتا دو هزار حامل شیر خشک در این منطقه کشف شده است.

پودینه تصریح کرد: همچنین ۶۷۰ بشکه روغن ماشین، ۲۰۰ گالن ۲۰ لیتری گریس، ۲۰۰ گالن ۲۰ لیتری واسکازین قاچاق نیز شده کشف شده است.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان اظهار کرد: از دیگر کشفیات که توسط نیرو‌های سپاه انجام شده می‌توان به کشف ۴۲ شمش سرب و لاستیک خودرو اشاره کرد.

پودینه اضافه کرد: در طول دو هفته اخیر ۱۴۰ کیسه مواد اولیه پتروشیمی که در پلاستیک سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، نیز از دو دستگاه خودرو کشف شده که به تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل داده شد.

وی با اشاره به شبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا‌های اساسی که با معیشت مردم در ارتباط است، گفت: انسان‌ها باید به خود رحم کنند تا خداوند نیز به ما رحم کنند.
ارسال نظرات