استاندار بوشهر:

۱۰۰۰ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد بوشهر ساخته می‌شود

استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات نیازمندان گفت: همزمان با هفته وحدت و بسیج عملیات ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۱۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و بسیج، جایگاه بسیج را در عرصه‌های مختلف را مورد اشاره قرار داد و  اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که عظمت و امنیت کشور مرهون اقتدار و صلابت بسیج است.

وی، بسیج را پشتیبان عظیم نیروهای مسلح و پایگاه بزرگ مردمی نظام در عرصه‌های مختلف دانست و تاکید کرد: بسیج بعد از جنگ تحمیلی در عرصه سازندگی و حوادث مختلف نظام حضوری مثمرثمر داشته است.

استاندار بوشهر با تاکید برپاسداری و تقویت فرهنگ بسیجی در جامعه افزود: حفاظت از این نهال که به درختی تنومند تبدیل شده رسالت و وظیفه همگانی است.

گراوند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی را از ماموریت‌های سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر دانست و بیان کرد: سپاه استان با کمک سایر ظرفیت‌ها گام‌های مهمی در عرصه محرومیت‌زدایی در شهرها و روستای استان بوشهر برداشته است.

وی از آغاز ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در روستاهای استان خبرداد و افزود: همزمان با هفته بسیج عملیات اجرایی ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در روستاها آغاز می‌شود.

استاندار با اشاره به تامین جهیزیه زوج‌های جوان گفت: بر اساس توافقات انجام شده استانداری بوشهر ضمن مشارکت در ساخت مسکن محرومان در تامین جهیزیه زوج‌های جوان محروم همکاری می‌کند.

گراوند بیان کرد: در هفته وحدت 300 زوج جوان راهی خانه بخت می‌شوند که جهیزیه‌های این زوج‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار