نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد گفت: بصیرت یعنی باور قطعی به اینكه اراده الهی بر همه امور حاكم است.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۱۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین "محمدعلی نكونام" در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت فرماندهان و مدیران انتظامی استان با تبریك آغاز امامت پرخیر و بركت حضرت ولی عصر(عج) گفت: امروز رسالت خطیر همه ما شبه زدایی پیرامون مهدویت و ثبات قدم و تلاش در ایجاد و گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار فرج در جامعه است.

وی با اشاره به روایات در زمینه تلاش منكران ظهور در آخرالزمان گفت: بصیرت دینی، سیاسی و اسلامی ایجاب می كند در جامعه این باور كه اراده قطعی الهی بر هم چیز حاكم است و ظهور منجی عالم بشریت نیز در دایره اراده پروردگار قرار دارد باید روز به روز تقویت شود.

وی در ادامه ظهور اسلام و بعثت پیامبر اكرم(صلی الله علیه و آله و سلم) را نمونه بارز مشیت خداوند بزرگ ارزیابی كرد و گفت: دشمنان اسلام هرچه توان داشتند برای از بین بردن اسلام به كار بردند؛ ولی نتوانستند خدشه ای بر اراده الهی وارد كنند و در نهایت این دین مبین جهانی شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهركرد با تبیین زندگی پرخیر و بركت حضرت ولی عصر(عج)و پدر بزرگوارش خاطر نشان كرد: تولد و برگزیده شدن آقا امام زمان (عج) به امامت از الطاف خفیه الهی بود و تلاش حاكمان مستكبر وقت برای تاثیر بر اراده پروردگار و از بین بردن رشته امامت نقش بر آب شد و امروز قطعا اراده الهی بر جهانی شدن فرهنگ مهدویت و انتظار قرارگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین"نكونام" با تقدیر از دست اندركاران برگزاری این دوره تاكید كرد: امروز افزایش و استحكام بصیرت جامعه اسلامی تكلیفی بسیار بزرگ است و این امر عزم همكاران را در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ناپذیركرده و تلاش مستكبران عالم را برای سست كردن اراده مردم نقش برآب می كند.

ارسال نظرات