خبرهای داغ:
سردار شاهرخی اظهار کرد: به برکت خون شهدا وحدت و همدلی و صمیمیت خوبی بود که در اجرای کنگره ۳۰۰۰ شهید صورت گرفت و همه به دنبال کاری برای اجرا در این کنگره بودند تا سهمی در کار شهدا داشته باشند و این وحدت و همدلی استانی فقط به مدد خود شهدا صورت می پذیرفت.
کد خبر: ۹۰۷۹۰۰۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فعالان قرآنی و نهج البلاغه به همراه خانواده شهدا با حضور در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) با سردار شاهرخی دیدار کردند و به مناسبت برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین از سپاه استان قزوین با اهدای لوح و قرآن تقدیر و تشکر نمودند.
سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این دیدار گفت: عنایت خداوند بود که یک امر معنوی و بزرگ را در استان قزوین شاهد بودیم و به جرات میتوان گفت که حاصل تلاش هزاران نفر در طول سالیان سال بوده است به عنوان مثال برای جمع آوری آثار یک شهید با حدود ۱۵ نفر ارتباط گرفته شده که شامل خانواده شهید ، دوستان و اقوام او بوده است و همه تلاش کرده اند که آثار شهدا را ثبت نمایند و به لطف خداوند ۸۵ درصد از این آثار با موفقیت جمع آوری شده است و این کار ادامه دارد !
فرمانده سپاه استان قزوین عنوان داشت: هدف اصلی جمع آوری این آثار جلوگیری از تحریف آن در آینده است و هر علاقه مندی که بخواهد در زمینه تولید اثر درباره شهدا فعالیت کند این اسناد جمع آوری شده و دست اول میتواند کمک شایانی در این زمینه نماید.
شاهرخی بیان داشت : کنگره شهدا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که رهبر معظم انقلاب علیرغم مشغله فراوان، برای کنگره شهدای استان ما وقت ویژه ای قرار دادند و با دقت کارهای انجام گرفته در استان را بررسی نمودند و تدابیر و رهنمودهای لازم را با دغدغه و حساسیت فراوان را مکررا سفارش می نمودند که نکند این تاریخ بزرگ دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود.
فرمانده سپاه استان قزوین یادآورشد:به برکت خون شهدا وحدت و همدلی و صمیمیت خوبی بود که در اجرای کنگره ۳۰۰۰ شهید صورت گرفت و همه به دنبال کاری برای اجرا در این کنگره بودند تا سهمی در کار شهدا داشته باشند و این وحدت و همدلی استانی فقط به مدد خود شهدا صورت می پذیرفت !
در پایان فعالان و قاریان قرآنی و نهج البلاغه و خانواده شهدا با اهداء لوح قرآنی و یک جلد قرآن کریم به سردار شاهرخی از سپاه به منظور اجرای کنگره ۳۰۰۰ شهید استان قزوین تقدیر نمودند.
/پ30/ب۱۰۱۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها