خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بهار گفت: فضای کتابخانه‌های این شهرستان به متراژ 2 هزار و 640 متر مربع با 99 هزار و 950 جلد کتاب فعال است؛ به ازای هر شهروند بهاری 70 جلد کتاب در کتابخانه‌های شهرستان موجود است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۹۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

70 جلد کتاب به ازای هر شهروند در کتابخانه‌های شهرستان بهار وجود داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، معصومه فزونی در نشست کتابداران بهار با فرماندار این شهرستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در کتابخانه‌های سراسر شهرستان اظهار داشت: طی این هفته برنامه‌هایی همچون نشست کتابخوان مدرسه‌ای در راستای ترویج کتابخوانی، قصه‌گویی، کاردستی، نقد کتاب و دورهمی شاعران شهرستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم این هفته برگزاری نشست کتابخوان با نام «کیمیاگران خاک» با همکاری شهرداری لالجین است، گفت: این برنامه با محوریت هنر سفال و سرامیک در شهر لالجین برگزار می‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بهار در ادامه عنوان کرد: فضای کتابخانه‌های این شهرستان به متراژ 2 هزار و 640 متر مربع با 99 هزار و 950 جلد کتاب فعال است؛ به ازای هر شهروند بهاری 70 جلد کتاب در کتابخانه‌های شهرستان موجود است.

وی با اشاره به وجود 5 هزار و 87 عضو فعال در کتابخانه‌های این شهرستان، افزود: این آمار نشان از عضویت 4.99 درصد جمعیت این شهرستان در کتابخانه‌ها دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات