خبرهای داغ:
زهرا باقری
به همت معاونت خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون:
همایش سالانه هادیان سیاسی معاونت خواهران سازمان بسیج طلاب، با عنوان همایش«دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و نقش مبلغین خواهر» و با حضور 150 خواهر بسیجی طلبه از سراسر کشور، در شهر مقدس قم در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۹۵
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، معاونت خواهران بسیج طلاب، از روز 26 الی 28 آبان ماه، در حال برگزاری همایش «دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و نقش مبلغین خواهر» ویژه هادیان سیاسی است.

این دوره هر ساله، با هدف تقویت بنیه سیاسی، اجتماعی خواهران طلبه بسیجی و موفقیت‌های بیشتر در انجام رسالت هدایت سیاسی مخاطبان و در تبلیغات سیاسی برگزار می شود.

همایش دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی، با حضور 150 استاد و طلبه خواهر بسیجی در مجتمع ولایت شهر قم، با اساتیدی از جمله خانم دکتر خزعلی، عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان، دکتر اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان کشور، سردار قاسمی، سردار حسینی و حجج اسلام صادقی، گواهی و داراب کلاهی در حال برگزاری است.

شرکت کنندگان در این دوره نخبگان طلبه ای هستند که در زمینه سیاسی به عنوان هادی سیاسی، توانایی تبلیغ و تقویت بنیه سیاسی دارند و در این همایش 3 روزه در موضوعات مهم روز از جمله نقش مسائل سیاسی در ایجاد بحران ها، نقش رسانه ها در بحران‌ها و اقتصاد مقاومتی آشنا به بحث و نظر می پردازند.

تاثیر دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه کاهش آسیب های و اجتماعی، تاثیر تربیت طلبه خواهر تراز انقلاب اسلامی، پدیده نفوذ و نقش فضای مجازی بر حوزه زنان با تاکید بر نقش طلاب خواهر بسیجی در حفاظت از انقلاب اسلامی از دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره است.

ارسال نظرات