خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: نعمت انقلاب اسلامی و امنیت امروز جامعه در سایه اخوت و برادری است و بایستی برای تلاش برای پایداری انسجام داشته و از ایجاد اختلاف جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۷۸
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سیدمحمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا اظهار کرد: همان‌طور که خداوند می‌فرمایند پیشرفت و ترقی مسلمانان در وحدت و شکست در تفرقه و نزاع است.

 

وی با بیان این‌که خوشبختانه در ایران بین برادران اهل سنت و تشیع به طور کامل وحدت برقرار است، گفت: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا و انگلیس قرار دارند برای تضعیف مسلمانان و تسلط بر آن‌ها ترفندهای مختلفی را به کار می‌برند.

 

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا تصریح کرد: استقامت و یکپارچگی مسلمانان باعث شده که هر دسیسه‌ای خنثی و دشمنان با شکست مواجه شوند.

 

حسینی با اشاره به این‌که در این برهه از زمان همه باید بر وحدت و تحکیم آن بکوشند، افزود: نعمت انقلاب اسلامی و امنیت امروز جامعه در سایه اخوت و برادری است و بایستی برای تلاش برای پایداری انسجام داشته و از ایجاد اختلاف جلوگیری کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ردپای استکبار جهانی برای تسلط بر کشورهای اسلامی را در کشورهای همسایه مانند سوریه، یمن و بحرین شاهد هستیم.

 

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن، گفت: تغییر فرهنگ اسلامی، ایجاد فساد و استفاده از فضای مجازی نمونه‌هایی از روش‌های دشمن برای از بین بردن آرامش و امنیت نظام اسلامی است.

 

حسینی عنوان کرد: اسلام همیشه طرفدار آزادی و توجه به حقوق بشریت بوده و مسلمانان هیچگاه جنگ‌ستیز نبوده‌اند و تنها در برابر جنگ‌های تحمیلی به دفاع پرداخته‌اند.

 

وی ادامه داد: امروز واجب است تا علمای اهل تسنن و تشیع، قشر جوان و مردم را بیش از پیش بیدار کنند تا بر کفر جهانی غلبه کنیم.

 

انتهای پیام/1

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها