خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سرخه گفت: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به همه توطئه‌ها و کید دشمن همچنان انقلاب اسلامی پابرجاست و رمز موفقیت انقلاب اسلامی را رکن رکین، ولی فقیه است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۷۶
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام حسین (ع) شهرستان سرخهبه گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، عباسعلی کاظمی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه امام حسین (ع) شهرستان سرخه با اشاره به خدعه دشمن در جهت کمرنگ کردن مراسم پیاده روی اربعین و همچنین ماه محرم و صفر گفت: برخلاف تمام تلاش‌های دشمن شاهد حضور پررنگ آحاد مردم در این پیاده روی عظیم بودیم.
وی اظهار کرد: اکنون که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و با توجه به همه توطئه‌ها و کید دشمن همچنان انقلاب اسلامی پابرجاست و رمز موفقیت انقلاب اسلامی رکن رکین، ولی فقیه است.
کاظمی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) دل‌های مردم را با شجره طیبه بسیج پیوند زد و امروزه کشور‌های منطقه از بسیج مستضعفین الگو گرفته اند و این به این خاطر است که نهاد مقدس بسیج از خود مردم است
فرمانده ناحیه سرخه گفت: امروز در عرصه جنگ نرم قرار داریم و باید مساجد را ارج نهیم و مساجد را محور قرار دهیم و به برنامه‌های بسیج از جمله مسجدمحوری و گشت محله محور اهمیت ویژه‌ای قائل شویم.
در خاتمه از زحمات حسین ابراهیمی فرمانده سابق پایگاه امام حسین (ع) تقدیر و تشکر به عمل آمد و عبدالرسول پیوندی به عنوان فرمانده جدید پایگاه امام حسین (ع) منصوب شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها