خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۰۷۸۹۷۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش  سرویس  طلاب  و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین پناهنده پیش از ظهر امروز در همایش بانوان هادیان سیاسی بسیجی اساتیدف طلاب و روحانیون کشور که در اردوگاه ولایت برگزار شد، با بیان اینکه وقتی انسان پا به عرصه وجود می گذارد بعضی از چیزها را از والدین به ارث می برد، گفت: از جمله این ارث بردن ها، مسئولیت هاست. این مسئولیت در مسائل مختلف می تواند در هدایت انسان ها و خدمت گذاری اتفاق بیفتد و همین مسئله باعث می شود مسئولیت خود را بهتر بشناسیم و ارزان نفروشیم.

این کارشناس مذهبی افزود: در روایتی از پیامبر(ص) آمده که هیچ چیزی در این عالم با ارزش تر از ایمان به خدا و انجام کارهای خیر نیست؛ برای همین ایمان و حفظ آن امر بسیار مهمی است؛ چون بالاترین خسارت در روز قیامت بی ایمانی است.

وی با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا امری مهم است، عنوان کرد: همین امر باعث شده در میان این همه انسان، شما طلاب به عنوان هادیان برای ترویج دین و مبانی انقلاب برگزیده شوید.

حجت الاسلام والمسلمین پناهنده با بیان اینکه انسانه ای برگزیده باید دارای ایمان قوی، اراده، اهل تدبر در قرآن، اخلاص، کمال و تقوای الهی باشند، افزود: همه این شاخصه ها باعث می شود در مأموریتی که برای آن انتخاب شدید موفق باشید و دچار تکبر و عجب نشوید.

این کارشناس مذهبی افزود: این همان شاخصه هایی است که برای انبیاء الهی بر شمرده شده و نشان می دهد خصوصیات و حفظ آن بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: اهل ایمان کسانی هستند که همه فعالیت هایشان برای خداست، در کارها و سختی ها به خدا تکیه می کنند و در راه حضرت حق قدم بر می دارند.

حجت الاسلام والمسلمین پناهنده با بیان اینکه آمریکا نه تنها رو به افول بلکه رو به فروپاشی است، گفت: در فروپاشی آنها همین اندازه بس که با همه قلدری نمی توانند آتشی که در کشورشان مدتی شعله ور شده و افرادی هم سوختند را خاموش کنند؛ این دولتمردانی که عرضه خاموش کردن این آتش را ندارند چگونه می خواهند بر دنیا حکومت کنند.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه دشمن از مدت ها قبل در آرمان های انقلاب مطالعه کرده و ایران هراسی، اسلام هراسی و دین هراسی را شروع کرده است، افزود: همین مسئله وظائف ما هادیان و طلاب را روز به روز برای تداوم انقلاب و مبارزه اندیشه ضدالحادی سنگین تر کرده است.

ارسال نظرات