خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر استان فارس از برگزاری گردهمایی انس و وحدت اهل تسنن و شیعه در لارستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۵۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از تنویر؛ سرهنگ حسن گلزار معاون فرهنگی اجتماعی سپاه فجر فارس در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: این برنامه به مناسبت هفته بسیج و با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار می‌شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته بسیج به تشریح جزییات برنامه‌های این هفته اشاره و از مهم‌ترین آن را دیدار با آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دیدار با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، برگزاری سلسه کارگاه‌های آموزش همگانی حقوق، نشست فرماندها پایگاه‌های مقاومت با ائمه جماعات مساجد، افتتاح مجمع خیرین استانی بسیج و اجرای طرح زکات دانایی ویژه دانش آموزان کمتربرخوردار عنوان کرد.

گلزار با بیان اینکه جشنواره فیلم مقاومت به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این زمینه 15 فیلم سینمایی با محوریت مقاومت در سراسر استان فارس اکران می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر استان فارس از دیگر برنامه‌های شاخص هفته بسیج در استان فارس را برگزاری میز خدمت در اداره‌ها،مساجد و محلات، برگزارای گردهمایی فرزندان امام روح الله با موضوع استکبار ستیزی و روشنگری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: معرفی نخبگان بسیجی و اجرای تست‌های پزشکی در شهرستان‌ها برای آحاد مردم، برگزاری کارگاه‌های علمی و آموزشی، رونمایی از برخی محصولات مخترعان، برگزاری شب شعر ادبیات مقاومت و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب است را از دیگر برنامه‌های سپاه فجر استان فارس در هفته بسیج برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها