خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبانماه با شعار "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت"، در این شهرستان، گفت: 120 عنوان و قریب به 400 مورد برنامه‌های مختلف ویژه هفته بسیج از سوی نواحی، اقشار، کانون‌ها و پایگاه های شهری و روستایی ناحیه مقاومت بسیج دامغان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۳۴
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، محمد خوشقدم در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان دامغان به مناسبت هفته بسیج که در محل دفتر فرماندهی سپاه ناحیه دامغان برگزار شد، با بیان اینکه هفته بسیج نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر مستکبران و شیاطین زمان است، اظهار داشت: 18 قشر فعال و 105 پایگاه بسیج محلات در کنار حوزه‌های مقاومت، بسیج جامعه زنان، بسیج دانشجویی و بسیج ادارات برنامه های گسترده و متنوعی را در هفته بسیج امسال برگزار خواهند کرد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج با تجدید میثاق شهدا آغاز خواهد شد، اضافه کرد: سخنرانی فرمانده سپاه استان، همایش مهندسان کشاورزی و منابع طبیعی، نشست مربیان حلقه‌های صالحین، برگزاری مجمع بسیج اقشار و بازدید از دفتر محله اسلامی قمر بنی هاشم (ع) از جمله محوریت برنامه‌های هفته بسیج در دامغان خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان بابیان اینکه در برنامه‌های هفته بسیج خدمات‌رسانی به مردم در اولویت است، ابراز داشت: مشاوره حقوقی با همکاری بسیج حقوقدانان در ۱۰ مسجد، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، همایش بزرگ پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ویژه خواهران بسیجی، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی، برگزاری مسابقات ورزشی، شبی با عشایر، تجلیل از چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان بسیج در این هفته اجرایی می‌شود.

خوشقدم بابیان اینکه گلباران مزار شهدا در شهرهای دامغان، کلاته رودبار، دیباج و امیریه انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهل‌سالگی انقلاب قرار داریم باید بیش از پیش نقش شهدا در به ثمر رساندن این دستاورد بزرگ برای نسل جدید بازگو شود از این‌رو در برنامه‌های هفته بسیج از ظرفیت نوجوانان نیز استفاده خواهد شد.

وی از برگزاری همایش بزرگ شکوه مقاومت و پایداری روز پنجم آذر همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به‌فرمان تاریخی امام (ره) خبر داد واضافه کرد: در این روز نیروهای سازمان‌یافته بسیج و در محل مجموعه استادیوم ورزشی حمزه سید الشهدا (ع) حضور خواهند یافت و سردار سرتیپ پاسدار علیزاده از راویان مرکز آموزش کوثر قم سخنرانی خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با اشاره به آغاز برنامه‌های هفته بسیج از 29 آبانماه با شعار "بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت" در این شهرستان خاطر نشان کرد: ۳۰ هزار نیروی  بسیجی در گردان‌ها، حلقه‌های صالحین، اقشار 18 گانه و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دامغان عضویت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها