برنامه های هفته بسیج در شهرستان بشاگرد تشریح شد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۲۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشاگردر نشست خبری هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه، عنوان کرد: برنامه‌های هفته بسیج به‌طور مشترک در شهرستان  به‌صورت برنامه‌های بومی و محلی و برنامه‌های ابلاغی برگزار می‌شود.

وی، بیان کرد: در اولین و دومین روز از هفته بسیج که به تربیت «بسیج، فرهنگ ومسجد محوری» و «بسیج ،اقتصاد مقاومتی ، خدمات رسانی وسازندگی» نام‌گذاری شده است، برنامه‌های مختلفی مانند دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات فوتسال، یادواره شهدا و نشست بصیرتی، مردمی، برگزاری اردوی جهادی، مسابقه دو میدانی ، طنابو کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی اجرا می‌شود.

سرهنگ سلیمانی، گفت: در سومین روز از هفته بسیج که روز «بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی » نام‌گذاری شده است نیز نشست‌های بصیرتی مردمی و سیاسی ، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و یادواره شهدا اجرا می‌شود.

وی، تصریح کرد: کوهپیمایی بسیجیان، ، برگزاری دعا ندبه ،همایش پیاده روی خانوادگی ، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه ، مسابقات بومی محلی از دیگر برنامه‌هایی است که روز چهارم از هفته بسیج که به نام «بسیج، علم و فناوری» نام‌گذاری شده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بشاگرد،گفت: در پنجمین روز از هفته بسیج که به‌عنوان «بسیج، جهاد کبیر و استکبارستیزی» نام‌گذاری شده نیز دوره عمومی بسیج، ، جلسه روشنگری و نشست بصیرتی و نشست شورای امربه معروف، نشست حلقه های صالحین، و همچنین ویزیت رایگان خانواده شهداانجام می‌شود.

وی، در ادامه گفت: روز ششم که به روز«بسیج، جهاد روشنگری و تبیین» نام‌گذاری شده نیز  برگزاری جشن میلاد پیامبر اکرم (ص)،دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا ،برگزاری نهضت روشنگری ، برگزار می‌شود.

وی، افزود: روز هفتم به عنوان«بسیج، چهل سال افتخار» تجمع بسیجیان در مساجد و ستون کشی جهت حضور در تجمع شکوه و مقاومت برنامه روز آخرهفته بسیج در شهرستان بشاگردبرگزار می‌شود.

ارسال نظرات