خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه رویکرد برنامه های امسال هفته بسیج بیشتر رویکرد مقابله ای با جنگ اقتصادی و روانی دشمن است، گفت: در هفته بسیج بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۲۴
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ فصاحت در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج و وحدت این شهرستان ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید تهرانی مقدم پدر موشک ایران، با اشاره به اینکه بسیج یک مقوله ای است که طیف جمعیتی و یا یک جامعه هدف را مدنظر ندارد، اظهار داشت: امسال که در دهه چهارم پیروزی انقلاب هستیم و به حول و قوه ی الهی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را برپا خواهیم کرد باید در راه دفاع، سازندگی و مقابله با تهاجم فرهنگی بیش از پیش تلاش شود.

سرهنگ فصاحت با بیان اینکه امروز جنگ تفنگ و تانک نیست و رویکرد و عنوان جنگ متفاوت تر از گذشته است، افزود: باید متناسب با جنگی که علیه ما از سوی دشمنان تحمیل شده، دفاع متناسب با جنگ تغییر پیدا کند.

وی بیان کرد: امروز نیاز بیشتری به اتحاد، بصیرت، همگرایی و هم افزایی در راستای مقابله با استکبار جهانی داریم.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت عنوان کرد: برنامه های هفته بسیج همزمان با هفته وحدت از ۲۹ آبان ماه به مدت یک هفته آغاز شده که با بیش از ۴۰ عنوان برنامه متنوع با مقوله های فرهنگی در سطح شهرستان اجرا خواهند شد و در نهایت با اجتماع بزرگ بسیجیان در پنج آذرماه به پایان خواهد رسید.

وی گفت: افتتاح طرح های جهادی، خانه های محروم و مددجویان با اعتباری بالغ ‌بر۱۰ میلیارد ریال، برگزاری یادواره شهدای بسیج، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان های نوار مرزی، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه و خانواده‌های معظم شهدا از جمله برنامه‌هایی می باشد که برای بزرگداشت این هفته در نظرگرفته شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات