فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میناب:

حضور هفت هزار نفر از بسیجیان میناب در اجتماع عظیم ۵ آذر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از حضور هفت هزار نفر از بسیجیان این شهرستان در اجتماع عظیم ۵ آذر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۱۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجهرمزگان، سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا، در نشست با خبرنگاران به ‌مناسبت هفته بسیج با اشاره به نقش بسیج طی 40 سال از عمر انقلاب، اظهار داشت:بهترین تعریف برای بسیج همان توصیف معمار کبیر انقلاب یعنی شجره طیبه و لشکر مخلص خدا است.

 وی، با بیان این که ایستادگی و استکبار ستیزی، ایثار و ولایت مداری، بصیرت و شهادت در راه خدا از مهمترین ویژگی های بسیج است، گفت:بسیج مجموعه ای ارزشی است که همپای انقلاب متولد شد و مسئولیت های خطیر و سنگینی را برای پاسداری و صیانت از انقلاب و نظام و آرمان های امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشانی دارد.

 احمدی نیا، در ادامه با ذکر این مطلب که اگر بسیج نبود کمیت انقلاب در عرصه های مختلف لنگ بود، افزود:امروز بسیج پس از ۴۰ سال به درخت بزرگ و تناوری تبدیل شده که با حضور مخلصانه در حوزه های گوناگون اعم از تثبیت انقلاب، مقابله با اشرار و گروهگ های معاند، دفاع مقدس، عرصه سازندگی، جنگ نرم، محرومیت زدایی و دفاع از حرم اهل بیت(ع) همیشه پای کار و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، از هفته بسیج به عنوان فرصتی برای پاسداشت راه و یاد شهدا و ارزش‌های انقلاب اسلامی نام برد و گفت:میدان داری توام با اخلاص بسیجیان در مقابله با دشمنان و آنان که به دنبال هستند انقلاب اسلامی را نارکارآمد جلوه دهند ستودنی و قابل تقدیر است.

 وی، از برگزاری بیش از 200 برنامه طی هفته بسیج در میناب خبر داد و گفت:حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس در گلزار شهدا و خاطره گویی برای دانش آموزان با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، آئین شبی با بسیج در میدان شهدا و مرکز شهر میناب، دیدار با فرماندهان گردان ها و حوزه های مختلف و تجلیل از خدمات آنان، برگزاری رزمایش امنیتی با حضور گردان امام علی(ع) و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از برنامه های هفته بسیج در میناب است.

 احمدی نیا، اضافه کرد:ویزیت رایگان عموم مردم در بخش های مرکزی، سندرک و توکهور و هشتبندی، دیدار با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدای کارمند و اصناف، تجلیل از 250 خانواده شهید با حضور یکی از راویان دفاع مقدس، ارائه گزارش عملکرد در نماز جمعه شهرستان، برگزاری یادواره شهدای روستاهای کریان، چراغ آباد و دومشهر، عطر افشانی قبور شهدا و تجدید میثاق با شهیدان و تجلیل از 125 گروه جهادی برتر و فعال از دیگر برنامه های محوری هفته بسیج در میناب است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، همچنین از اجتماع هفت هزار نفری بسیجیان میناب و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و خیران بسیجی در روز پنچم آذر در این شهرستان خبر داد و گفت:این اجتماع عظیم با شعار "بسیج 40 سال افتخار" برگزار می شود و سخنران آن فرمانده منطقه دوم ارتش جمهوری اسلامی است.

 این مسئول، اظهار داشت:همایش سه هزار نفری ایثارگران، قصه گویی ویژه کودکان، نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری شب شعر، نشست های بصیرتی، تریبون آزاد و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از دیگر ویژه برنامه هایی است که طی هفته بسیج در سراسر میناب برگزار می شود.

 احمدی، در این نشست همچنین با تاکید بر تلاش فعالان رسانه‌ای میناب نسبت به پوشش مناسب برنامه‌های هفته بسیج، اظهار داشت:خبرنگاران و اصحاب رسانه در ترویج تفکر بسیجی و آگاهی‌بخشی به جامعه نقشی مهم و اثرگذار دارند.

ارسال نظرات