یکی از بزرگترین اتفاقات پس از پیروزی انقلاب اسلامی را تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: این بسیج مردمی با وجود مشکلات فراوان توانسته در همه صحنه‌ها نقش‌آفرین باشد و این بیانگر هوشیاری امام راحل در شکل‌گیری بسیج بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۹۰۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶

عمران دوستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با تاکید بر اینکه امروز دشمنان از هر راه و روشی برای تضعیف و براندازی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند، خاطر نشان کرد: با این حال، بسیج با سازماندهی و مدیریت بهتر و با به کار گیری از همه ظرفیت های موجود علاوه بر خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان، کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی همراهی می کند..

وی با بیان اینکه هفته بسیج امسال متقاران با میلاد پیامیر اکرم(ص) است، اظهارداشت: بسیج محور وحدت و انسجام در جامعه بوده و بی شک قدرت بسیج به دلیل جذب توده های مردم و ساماندهی صحیح آن ها در قسمت های مختلف است..

    دوستی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای نقش‌آفرینی، یادآوری برنامه های سازمان یافته، خدمت‌رسانی، محرومیت زدایی و کمک به دولت برای سازندگی است، اذعان داشت: همزمان با هفته بسیج که از ۲۸ آبان شروع می شود، بیش از ۱۵۰ برنامه در سطح ناحیه، حوزه و پایگاه های شهرستان بناب برگزار خواهد شد..

        وی از برگزاری برنامه هایی همچون یادواره شهدا، نشست های روشنگری، دیدار با خانواده شهدا، ارائه خدمات پزشکی رایگان، اهدای ۳ دست جهیزیه، افتتاح خانه محروم  و همچنین تجمع بسیجیان شهرستان بناب در روز پنجم آذر با نام همایش شکوه عزت و پایداری در محل مصلی اعظم در هفته بسیج خبر داد.

ارسال نظرات