فرمانده سپاه ناحیه دره شهرگفت:این مجمع به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و عملی صاحب نظران همه اقشار و انسجام هرچه بیشتر آنها در راستای تحقق اهداف جامعه تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۹۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ‌"احمد محمدی" فرمانده سپاه ناحیه دره شهر ، اظهار کرد: سومین انتخابات مجمع عالی بسیج سپاه ناحیه دره شهر با حضور اقشار مختلف بسیج در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه ۸ نفر در این انتخابات کاندید شدند، اظهار کرد: پس از پایان رای گیری حجت الاسلام"محمد جواد قنبر بیگی" بعنوان رئیس، زاهد فاضلی نایب رئیس، رعنا زینی وندبازرس اول و یونس قریشی نسب بازرس دوم برای مدت دو سال بعنوان هیئت رئیسه این مجمع انتخاب شدند.

محمدی افزود: این مجمع به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت های فکری و عملی صاحب نظران همه اقشار و انسجام هرچه بیشتر آنها در راستای تحقق اهداف جامعه تشکیل شده است.

این مقام نظامی برگزاری انتخابات مجمع عالی بسیج را موجب مشارکت حداکثر یبسیجیان در برنامه های این نهاد مقدس دانست و تصریح کرد: همیشه در هر زمینه ای که بسیج حضور پیدا کرده است در آن عرصه ما شاهد پیشرفت و شکوفایی بوده ایم .

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر خاطر نشان کرد : تفکر بسیجی تفکری ناب است و در این مجمع با تشکیل شوراهای همفکری و راهبردی در اقشار مختلف تلاش می کنیم با تفکر بسیجی کارها و برنامه های مورد نظر را پیش ببریم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار