فرمانده سپاه ناحیه خاتم در جمع فرماندهان پایگاه حوزه امام علی (ع):
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت:هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون‌ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف و همچنین بیان رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۷۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه ماهانه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) با فرماندهان پایگاه‌های تابعه پیرامون هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج و برگزاری رزمایش محمدرسول الله (ص) با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این حوزه برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت::هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانایی و آمادگی میلیون‌ها بسیجی آموزش دیده در سطوح مختلف و همچنین بیان رشادت‌ها و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است لذا شایسته است فرماندهان محترم پایگاه‌ها در این هفته نسبت به اجرای برنامه‌های کیفی اهتمام بیشتر ورزند.
 سرهنگ آزادی نژاد مهم‌ترین سیاست‌های بسیج در اجرای برنامه‌های هفته بسیج را مبتنی بر طرح اعتلای بسیج عنوان کرد و تصریح کرد: نخستین سیاست اعتلای بسیج در عرصه فرهنگ، دفاع و خدمت رسانی، مسجد محوری و اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت مساجد به عنوان سنگر‌های انقلاب اسلامی است.
وی  با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده سپاه ناحیه خاتم در هفته بسیج گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه محترم شهرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غباروربی گلزار مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی و... اشاره کرد که پوشش این برنامه‌ها در محله‌های مختلف سطح شهر و روستا‌ها مشهود خواهد بود.
در پایان نیز پیرامون برنامه‌های هفته بسیج بحث و تبادل نظر شد.
ارسال نظرات