فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خبر داد:

اجرای بیش از ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان خاتم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم از اجرای بیش از ۴۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۶۱
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در نشست خبری با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج فرصت مناسبی است تا تفکر و روحیه بسیجی در آحاد ملت به ویژه جوانان را نهادینه کرد و آرمان‌های انقلاب و اهداف نظام را با روحیه بسیجی گسترش داد.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد گفت:امروز بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش موثری دارد و نیاز امروز جامعه ما حاکم شدن تفکر و روحیه بسیجی است.
وی افزود: طبق گفته امام خمینی (ره) بسیج یک افتخار و یک ارزش است. سعی کنید این روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب و اسلام حفظ کنید.
آزادی نژاد با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج ۴۰ برنامه شاخص در شهرستان خاتم برگزار می‌شود تصریح کرد: هدف از برگزاری هفته بسیج معرفی دستاورد‌های و تبیین فعالیت‌های بسیج درسطح جامعه است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با بیان اینکه شعار امسال هفته بسیج، بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت است به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت.
سرهنگ پاسدار آزادی نژاد نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع جهاد کبیر دستاورد‌های انقلاب، حمایت از تولید ایرانی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، عطر افشانی، سرکشی و اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی و‌بومی محلی، اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و اعزام گروه‌های جهادی میز خدمت با همکاری بسیج ادارات، دیداربا امام جمعه شهر هرات و مروست، گشت‌های محله محور و رزمایش و تمرینات تاکتیکی و جشنواره سرود را از مهمترین برنامه‌های اجرای این هفته عنوان کرد.
ارسال نظرات