صبح امروز یکشنبه در آستانه هفته بسیج، اعضاء ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۵۹
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این دیدار سپاه و بسیج را مایه اقتدار نظام و عامل سربلندی انقلاب اسلامی ایران عنوان نموده و اظهار داشت: بسیج و سپاه یک نعمت الهی است که خداوند به واسطه انقلاب اسلامی به ایران، جهان اسلام و بشریت هدیه نموده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در همه عرصه ها، خط مقدم دفاع از انقلاب بوده است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پاسدار آرمان ها و ارزش ها، حریم اسلام، انقلاب و ولایت است.

دیدار اعضاء ستاد گرامیداشت هفته بسیج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیج از دل سپاه بیرون آمده است، بسیج را مایه اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان نمود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه و بسیج سرپنجه های محکم و مقتدر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: سپاه و بسیج در عرصه های مختلف به فرمان مقام معظم رهبری همیشه سربلند، موفق و مؤثر بوده است.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه دشمنان انقلاب اسلامی ایران نسبت به سپاه، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و اسلام و مزدوران داخلی آنها، از همان ابتدا نسبت به سپاه و بسیج موضع منفی داشته اند چون می دیدند سپاه و بسیج باعث اقتدار نظام و عنصر حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در حفظ، حیات و پیشرفت در تمامی عرصه های انقلاب، مدیون سپاه و بسیج هستیم، اظهار داشت: سپاه در عرصه های عمرانی حماسه ها آفریده، در عرصه های فرهنگی با تمام توان ورود کرده و مؤثر واقع شده، در عرصه اقتصادی نیز به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و در عرصه های علم و فناوری و محرومیت زدایی نیز همیشه پیشگام بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل نموده است.

آیت الله صفایی بوشهری تصریح نمود: در استان بوشهر هم سپاه دریایی و هم سپاه امام صادق «علیه السلام» الحمدلله از همان ابتدا موفق عمل کرده و فضای استان با وجود مبارک شما عزیزان دارای ضریب امنیت بالا و فرهنگ بالا بوده و در حوزه های مدیریت شهری و در سطح پایگاه ها نیز به خوبی به وظایف خود عمل نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها