خبرهای داغ:
رزمنده و راوی دفاع مقدس تصریح کرد: مسئولان و مدیران کشور، باید مدیریت جهادی شهید مهدی زین الدین را الگوی خویش قرار دهند.
کد خبر: ۹۰۷۸۸۵۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
مسئولان کشور، مدیریت جهادی شهید زین الدین را الگوی خود قرار دهند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  حاج حسین کاجی، شنبه شب طی سخنانی در شب شعر و خاطره انتظار سرخ که در آستانه یادواره سردار شهید مهدی زین الدین و ۶ هزار شهید استان قم در تالار شهید آوینی برگزار شد، با بیان این که شهید زین الدین را خدای متعال به جهت اخلاص و ایمان والایش، عزیز و محبوب دل‌ها کرد، اظهار داشت: محبوبیت ایشان حتی فراتر از مرز‌های کشورمان بود به طوری که بسیاری در لبنان و عراق و دیگر جا‌ها شیفته ایشان بوده و هستند.

وی افزود: امروز رزمندگان مقاومت اسلامی همچون شهید زین الدین در قلب محور دفاع از حرم اهل بیت (ع) هستند و نگذاشته اند که این سنگر مقدس خالی بماند.

این راوی دفاع مقدس همچنین با بیان این که شهید مهدی زین الدین، حقیقتاً مصداق بارز جوان مومن انقلابی بود، گفت: مسئولان و مدیران کشور باید مدیریت جهادی و مخلصانه شهید زین الدین را الگوی کار خویش قرار دهند که چگونه با تلفیق تعهد و تخصص همه وقت و وجود خود را وقف جنگ و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی کرد.

وی ضمن بیان خاطراتی ناب از شهید زین الدین ابراز داشت: بی شک با تاسی به سیره و سبک زندگی شهداست که می‌توانیم بر مشکلات امروز غلبه کرده و بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها